Opprop 10. januar

Venter.. 38+3. Baby ligger på tvers, så jeg skal ringe jordmor for å sjekke leie i morgen tidlig. Ligger han på tvers enda da så ønsker sykehuset å vende å sette i gang fødsel. ...
 
Venter. Øm nederst i magen av alle murringer, nedpress og kynnere. 11 dager til termin, har en sterk følelse at den er her innen det :)
 
Så spennende!! Nå er det virkelig mange som begynner å kjenne ting og tang her :-D
 
Venter!
Hatt en del sånn "vanlig" mageknip i dag da, men ikke noe mer som skjer enn det ennå.
 
Hvordan er formen din ellers? BT normalisert seg?
Formen er ikke så aller verst, men kjenner på kroppen at den er stresset. Veldig rar følelse egentlig, vanskelig å beskrive. Blodtrykket svinger en del, men er generelt høyt fremdeles. Spent på hva det viser når jeg snart skal tilbake på sykehuset å måle. Får vite da om jeg må ligge der eller kan ligge hjemme i natt.
 
Formen er ikke så aller verst, men kjenner på kroppen at den er stresset. Veldig rar følelse egentlig, vanskelig å beskrive. Blodtrykket svinger en del, men er generelt høyt fremdeles. Spent på hva det viser når jeg snart skal tilbake på sykehuset å måle. Får vite da om jeg må ligge der eller kan ligge hjemme i natt.
Uff så ubehagelig da. Får håpe det er stabilt så du slipper å uroe deg unødig. Lykke til ❤️
 
Venter enda.. Nok en natt og dag med maserier jevnt. Helt øm i magen og ryggen av alt som skjer inni der nå. Så jeg er ganske passe lei for å si det sånn:p også er det to (!!) uker til termin!
 
Back
Topp