Opprop 1.nov.

Det blir ost og skinke, lurer på om det er du som har lagt ut oppskriften i oppskrifttråden? :) Har ikke prøvd den ennå, men satser på at det blir bra! :D Må bare få litt hjelp av mannen, har fått karpal tunnel syndrom og fått beskjed om å være forsiktig med å irritere håndleddene for mye!
Jeg har lagt ut en oppskrift på glutenfrie fylte horn ja:)
Åh hva er det for noe:/?

Termin 14.nov, 38+4. Ingen fødsel på gang her. Idag er jeg ekstremt tung og sliten i kroppen, og magen har sunket veldig!

Jeg har lagt ut en oppskrift på glutenfrie fylte horn ja:)
Åh hva er det for noe:/?

Det er den ja :) Gleder meg til å smake etterpå! :)

Har blitt litt hoven i armen, og det gjør visst noe med sirkulasjonen gjennom håndleddet og legger noen nerver i klem. Har vondt i håndleddet og noen ganger oppover armen helt opp i skulderen. Mest sannsynlig forsvinner det raskt etter fødselen, og heldigvis er det ikke så lenge igjen nå! :)

39+2.. Fortsatt gravid og klar for barnebursdag hos naboen:)

Det er den ja :) Gleder meg til å smake etterpå! :)

Har blitt litt hoven i armen, og det gjør visst noe med sirkulasjonen gjennom håndleddet og legger noen nerver i klem. Har vondt i håndleddet og noen ganger oppover armen helt opp i skulderen. Mest sannsynlig forsvinner det raskt etter fødselen, og heldigvis er det ikke så lenge igjen nå! :)
Så kjekt du skal lage de da:) Bare å glede seg, de er kjempe gode:D

Høres ubehagelig ut :/
Mhm, heldigvis ikke lenge igjen:)<3

19 dager igjen, men kun 8 dager igjen til mens termin :p
Fortsatt ingen tegn til noe som helst, annet enn at nå er mor dritt lei :(

Termin 12.11 :) er 38+6 i dag. Ingen tegn på fødsel, håper igrunn å gå til termin.. Gjerne et par dager over :) (på grunn av mannens jobb) :)

Idag 38+2 føler det er litt mindre symptomer om dagene. Noe murring og nedpress. termin 15 nov. Tror ikke hun kommer med det første. Men hvem vet:playful: ut å gå en tur snart..

38 + 5. Termin 13.11. men KS på fredag . Skikkelig dårlig form (influensa lignende) i går heldigvis bedre i dag. Men hoster så jeg kaster opp og tisser på meg samtidig! håper virkelig hosten slipper til fredag, blir litt heftig med den etter ks ser jeg for meg..

Hei hei. 37+4, termin 20.nov, lite spennende å melde...

Ikke tatt seg opp noe mer etter den gikk? ...men det var gjerne ikke hele?:)
Kjedelig vær da. Her er veldig vekslende:)
Mye nedpress, tar meg selv i å holde magen litt opp når jeg går;) Usikker på om det var hele etter deler...

37+5. Null action enda. Vært og gått søndagstur for første gang på ukevis. Fint når bekkenet samarbeider :D

Hei. 5 års feiring til en gutt i bhg i dag, mye nedpress + vondt i underlivet og har vært endel på do med nr 2... håper det er et godt tegn :-)

38 + 5. Termin 13.11. men KS på fredag . Skikkelig dårlig form (influensa lignende) i går heldigvis bedre i dag. Men hoster så jeg kaster opp og tisser på meg samtidig! håper virkelig hosten slipper til fredag, blir litt heftig med den etter ks ser jeg for meg..
Huff da. Riktig god bedring :)

40+1, bare murringer og kynnere. Gå tur etterpå og se om det hjelper :hilarious:

Back
Topp