Oppmerksomhet til magen

Har også fått kommentarer og spm om tvillinger pga størrelse. Tror folk for det meste bare er fascinert og interessert. Prøv å ikke ta det ille opp :)

Hadde det ikke vært godt voksne damer på 40, heller er ung på 20 så hadde det vært litt anderledes. Og hadde jeg ikke vært stor fra før av...

Hadde det ikke vært godt voksne damer på 40, heller er ung på 20 så hadde det vært litt anderledes. Og hadde jeg ikke vært stor fra før av...
Hmmh... Ja, da skjønner jeg at det kan være kjipt. Noen bør jo tenke seg litt mer om før de prater. Jeg var ikke spesielt stor, men fikk kommentar fra ei at hun så det på meg da vi møttes i februar. Da var jeg ca 10 dpo,ikke positiv test engang ... Så, da sa jeg at da var jeg nok bare litt tjukk da :p

Jeg venter mitt 3 barn og syntes fortsatt det er ubehagelig med kommentarer på magen eller at andre skal ta på den helt uten videre -når man f.eks bare er 10 uker på vei og ikke har mage engang. For meg så henger det mye sammen med at jeg ikke er fornøyd med egen vekt og det føles ganske ugreit å få høre hvor stor man har blitt.

Jeg synes det er litt rart, men går helt greit:) Hvis noen spør så sier jeg ja, men når noen plutselig bare tar på magen, så syns jeg det blir veldig rart..

Synes det er en uting at folk skal ta på magen til gravide! Er for pokker meg ikke god folkeskikk i det hele tatt. Unger er en ting, men voksne mennesker??? Hadde jeg begynt å fly rundt å hilse på folk ved å ta dem på magen, hadde jeg nok fått rare blikk. Synes det er snålt at man skal bli allemannseie bare fordi man er gravid. Fortsatt MIN kropp!

Kunne ikke sagt det bedre, Merrymon! Det er greit for meg at andre kan synes det er hyggelig med slik "magekos". Men mine intimsoner er nok ikke helt slik innstilt! Jeg skal ikke se helt bort fra at jeg får meg en overraskelse, da. :)

Jeg syns det er helt greit at folk kommenterer så lenge det ikke blir sånn "oi, så stor du har blitt/du er bra god og rund nå". Jeg liker ikke kroppskontakt med folk ellers og har ikke noe behov for at folk kommer og forsyner seg med babymage

Får forresten også mange kommentarer på hvor stor magen er og noen spør er du sikker på det ikke er flere inni der etc? Men når jeg ser på bilder av mange av dere damer, er da ikke min sååå uvanlig stor synes jeg.. altså, bryr meg ikke egentlig hva folk sier, bare synes det er snodig hva folk har å si om alt!!

Synes absolutt ikke det er greit! Tok meg faktisk i å klapse ei venninne på hånda som var på tur mot magen her om dagen! En rimelig spontan reaksjon men vil ikke ha noe tafsing på magen enda, føler den bare er blubbete og dvask selv om den begynner å få fasong! Blir nok mere okei etterhvert når det blir en skikkelig gravidmage!

Back
Topp