Oppmerksomhet til magen

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Syntes dere noe om det?

Syntes det er så mange som ikke liker at andre tar på magen osv.

Jeg er en av de få som syntes det faktisk er helt ok :)
Jeg koser meg med at den voksende magen får oppmerksomhet å jeg gleder meg til å kunne la venner/ familie å kollegaer kjenne sparkene :D
Å har heller ikke noe i mot all oppmerksomhet den lille magen får i barnehagen :) de små hendene kommer ofte flyvende å vill kjenne <3

Jeg HATER det ;) Både kommentarer om at magen vokser, og ikke minst at folk skal ta på den! Lar selvfølgelig venninner og familie kjenne, og sier ikke noe på kommentarene fra dem, men jeg liker det ikke sånn egentlig ;)

Oi oi, jeg er spent på hvordan det blir når jeg kommer så langt... Foreløpig har jeg ikke så lyst på noe som helst oppmerksomhet rundt graviditeten i det hele tatt. Får se om folk får seg smekk på fingrene etter hvert... :D

Syntes dere noe om det?

Syntes det er så mange som ikke liker at andre tar på magen osv.

Jeg er en av de få som syntes det faktisk er helt ok :)
Jeg koser meg med at den voksende magen får oppmerksomhet å jeg gleder meg til å kunne la venner/ familie å kollegaer kjenne sparkene :D
Å har heller ikke noe i mot all oppmerksomhet den lille magen får i barnehagen :) de små hendene kommer ofte flyvende å vill kjenne <3
Synes også det er koselig :) det er jo godt ment. Hyggelig at folk viser interesse.
Men fremmede blir jo såklart rart. Har ikke opplevd det.

Venner, familie og gode kollegaer er bare koselig. Men når fremmende ønsker så er det fysj! Fått spm. på butikken når jeg gikk høygravid med guttungen om ikke man kunne få kjenne spark:eek:

Syns heller aldri det har vært noe problem:-) akkurat nå syns jeg kanskje det ville vært litt flaut siden magen ikke er sååå stor enda:p Men ellers forstår jeg andres fasinasjon av gravidmager, det er jo en baby inni der <3 ser jeg får noen blikk da, så det syns jo iallfall.. hehe

Jeg syns bare det er koselig :)
Syns det er greit om voksne spør først hvis de skal ta på magen da, med barn gjør det ikke noe :)

Magen er hittil ikke stor nok til at anledningen har bydd seg - så vet ikke helt hvordan jeg kommer til å reagere. Er i det store og hele ikke helt fan av ideen at andre skal ta på magen sånn uten videre - men nå tenker jeg mest på andre voksne som bør kunne tenke at de bør spørre først. Barn er en helt annen ting - nevøen min bare *må* klemme magen hver gang vi sees og synes det er kjempekoselig.

Avhenger helt av hvem personene er, på noen synes jeg det er super moro! Andre så synes jeg der er ubehagelig!! Men synes det er veldig moro når barna i barnehagen koser med magen min ❤️

Venner, familie og barna i barnehagen - helt ok og bare koselig! Opplevde aldri under svangerskapet sist at fremmede ville kjenne på magen, og håper ikke det denne gangen heller :P Det får de nemlig ikke!

Uff liker ikke! Blir brydd...

Har ingenting imot det. Men om en totalt fremmed kommer å tar på meg blir det selvfølgelig rart .

Har heller ingenting imot det med venner og familie, synes d er naturlig egentlig hvertfall om de ikke har sett meg på lenge :)

Jeg syns det er greit. Men fikk for andre gang kommentaren i går om at, "er det normalt å ha så stor mage?" merker at jeg blir lei meg faktisk og syns det er lite hyggelig, så får se hva jeg syns om mage-oppmerksomhet fremover.

Jeg syns det er greit. Men fikk for andre gang kommentaren i går om at, "er det normalt å ha så stor mage?" merker at jeg blir lei meg faktisk og syns det er lite hyggelig, så får se hva jeg syns om mage-oppmerksomhet fremover.
Har også fått kommentarer og spm om tvillinger pga størrelse. Tror folk for det meste bare er fascinert og interessert. Prøv å ikke ta det ille opp :)

Back
Topp