Oleandra87
Glad i forumet
Forstå eg riktig at noko e gale?! Beklage vis eg spør, ik alltid eg tolka riktig om kva folk skrive
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse dagene har gått over all forventing. Kunne nesten gå på minnelunden for å se, men fant ut at det var en dårlig ide like før time hos øyelegen.
Hittil har jeg jo vært hos foreståelsesfulle og flinke folk på ultralyd, som har vært flinke til å forklare og vise. Merkelig at man på en så spesiell dato som det var, så var hun som tok ultralyden veldig kort og vi satt som noen spørsmålstegn tilbake. Babyen var litt større enn normalen klarte vi å få med oss, håper vi får en annen neste gang.
Har drevet med barnerom, satte sammen noen møbler. Blandt anna den samme vugga som jeg pakka ned igjen på denne tiden i fjor, det var veldig rart og litt sårt.
Forstå eg riktig at noko e gale?! Beklage vis eg spør, ik alltid eg tolka riktig om kva folk skrive
So bra! Masse lykke til vidare og håpa at snart er min tur og Håpe håpe <3Det går bra Alt ser heldigvis bra ut denne gang
Tja, vet ikke helt om godfølelsen har kommet 100%, men den er på god vei. Det er litt skummelt å glede seg selv om det SKAL gå bra denne gang. Koser meg med å ordne klart rom og utstyr. Enn hos deg?Vi er vel omtrent like langt vi da. Jeg er 27 uker. Går det bra enda? Har godfølelsen kommet ?
Tja, vet ikke helt om godfølelsen har kommet 100%, men den er på god vei. Det er litt skummelt å glede seg selv om det SKAL gå bra denne gang. Koser meg med å ordne klart rom og utstyr. Enn hos deg?