Oppkalling

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
Hvis det blir jente skal hun kalles opp et mellomnavn etter tanta mi som nylig døde av lang tids sykdom. Hun var gudmora mi og yndlingstanta :) :Heartred
Hvis det blir gutt funderer vi på om vi skal kalle opp navnet til mannen min og hans far. Men har ikke helt bestemt oss. Syns guttenavn er så vanskelig. For mye å velge mellom, og ingen som klinger riktig på tunga enda. :P Har ikke helt lyst å kalle guttungen for junior :D

Ja. Håper samboeren min går med på å bruke bestefars navn om det blir en gutt. Det passer utrolig godt til datteren min som er oppkalt etter min oldemor, min tippoldemor og min søster. (Alle tre har samme navn som datteren min, men de andre hadde det som ett av flere navn.)

Sent from my iPad using BV Forum
:)

Hvis det blir jente skal hun kalles opp et mellomnavn etter tanta mi som nylig døde av lang tids sykdom. Hun var gudmora mi og yndlingstanta :) :Heartred
Hvis det blir gutt funderer vi på om vi skal kalle opp navnet til mannen min og hans far. Men har ikke helt bestemt oss. Syns guttenavn er så vanskelig. For mye å velge mellom, og ingen som klinger riktig på tunga enda. :p Har ikke helt lyst å kalle guttungen for junior :D
:)

Back
Topp