Oppi babysenga..

Nå er det ikke så ofte han sover i den, men det ligger 3pingviner ved fotenden - han bryr seg fint lite om dem enn så lenge

Har sydd en sånn sengeorm som ligger rundt langs sprinklene med en dyne oppå, så det er nesten så hun ligger nede i et stort rede. Hun liker å ha det lunt rundt hodet og første nettene hun lå der uten noen ting fant jeg henne igjen på tvers i senga. Bruker dyne med dynekroker så hun ikke sparker den av seg, koseklut og en bamse :)

Dyne, koseklut og smokk :) Kjøpte sengekant fra ikea, men den passet ikke i sengen. (Som også er fra ikea..?) Vurderer en sånn sengeorm når hun blir litt større.

Jeg synes det er hysteri det med at de fraråder sengekant :) ! Kjør på med det. Går så bra så.
Dyne er ikke mindre farlig for å si det sånn :)

Vår ligger i babynest (sleepyhead) fremdeles. Hun eeeeelsker å ligge i det, så gruer meg til hun blir for stor. For henne betyr babynest=natt, men hun vender seg vel til sprinkelsengen så "tom" etterhvert. Hun bruker ikke smokk eller koseklut!
Samme her :/ men tør ikke bruke nestet mer når han snur seg.. Det går ganske bra uten :D eneste er at han ikke ligger i ro. Men han sover jo :P

Ligger stortsett med oss her:)
Men hun passer babynestet i egen seng enda. Så vidt det er:P

Vi har en bamse en gulpeklut (som hun bruker som koseklut over hele ansiktet, så da må det være såpass tynt) sprinkelsengbeskyttelse og dyne Seff. :)

Back
Topp