Akkurat det samme herSamme her Er koselig, men nå begynner jeg å kjenne at jeg ønsker å ha litt mer frihet rundt meg når heg sover... Også spiser han så mye på natta. Har jo stående buffet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det samme herSamme her Er koselig, men nå begynner jeg å kjenne at jeg ønsker å ha litt mer frihet rundt meg når heg sover... Også spiser han så mye på natta. Har jo stående buffet
Samme her :/ men tør ikke bruke nestet mer når han snur seg.. Det går ganske bra utenVår ligger i babynest (sleepyhead) fremdeles. Hun eeeeelsker å ligge i det, så gruer meg til hun blir for stor. For henne betyr babynest=natt, men hun vender seg vel til sprinkelsengen så "tom" etterhvert. Hun bruker ikke smokk eller koseklut!
LurtLigger fortsatt i nestet..de e so smalt att han klarer ikkje å snu seg![]()
HeheNå er det ikke så ofte han sover i den, men det ligger 3pingviner ved fotenden - han bryr seg fint lite om dem enn så lenge
Merkelig..:/Dyne, koseklut og smokkKjøpte sengekant fra ikea, men den passet ikke i sengen. (Som også er fra ikea..?) Vurderer en sånn sengeorm når hun blir litt større.
Må ha det jaJeg synes det er hysteri det med at de fraråder sengekant! Kjør på med det. Går så bra så.
Dyne er ikke mindre farlig for å si det sånn![]()
hehe huffdaMå ha det jai natt lå han å spiste og sleika på sprinklene
![]()
Raringhehe huffda! Ja, da må du ha.