e nå på dag 48 å tantå he ennå ikkje komt.... sist eg hadde mens så varte d i 2 uge... va någe rarae greie... men itte di 2 ugene så fekk eg någe grevlige synsforstyrrelsa og blei lagt inn på sygehuse.. å bla bla bla.... å fekk beskjed om å slutta på p-pillene me ein gang. å så når eg då sko opp t eksen å henta tingå mine så skjedde d jo litt så ikkje burde skje.... havna i sengå flerre ganger... å ikkje nok me d eg va og oppe hos han me nyttår ei vega å sama skjedde då..... tydeligvis så he eg jo hatt følelsa for an i og me at eg ikkje klarte å trekka meg vekk.... *sukk*....... å nå e ennå ikkje ugå komt... va sjå legen sist uga å då tog di ein graviditets test å den va negativ, mn så sa an d at he du hatt ubeskytta sex itte du slutta på p-pillå altså 13 des så ville d ikkje slå ud på prøve før om 3-4 uge..... å d så mangla nå e jo at eg e blitt gravid me eksen.... tenk om eg e d?? ka ska eg jer då?? ka vil han sei?? off eg vet eg burde ikkje tenka på d, mn jer d aligavel siden ikkje tantå he komt.... måtte bare få d ud.... følte d blei litt syding, men men