oppgitt i dag!!

jjente20

Blir kjent med forumet
e nå på dag 48 å tantå he ennå ikkje komt.... sist eg hadde mens så varte d i 2 uge... va någe rarae greie... men itte di 2 ugene så fekk eg någe grevlige synsforstyrrelsa og blei lagt inn på sygehuse.. å bla bla bla.... å fekk beskjed om å slutta på p-pillene me ein gang. å så når eg då sko opp t eksen å henta tingå mine så skjedde d jo litt så ikkje burde skje.... havna i sengå flerre ganger... å ikkje nok me d eg va og oppe hos han me nyttår ei vega å sama skjedde då..... tydeligvis så he eg jo hatt følelsa for an i og me at eg ikkje klarte å trekka meg vekk.... *sukk*....... å nå e ennå ikkje ugå komt... va sjå legen sist uga å då tog di ein graviditets test å den va negativ, mn så sa an d at he du hatt ubeskytta sex itte du slutta på p-pillå altså 13 des så ville d ikkje slå ud på prøve før om 3-4 uge..... å d så mangla nå e jo at eg e blitt gravid me eksen.... tenk om eg e d?? ka ska eg jer då?? ka vil han sei?? off eg vet eg burde ikkje tenka på d, mn jer d aligavel siden ikkje tantå he komt.... måtte bare få d ud.... følte d blei litt syding, men men

eg sko hatt na nå..... men så sa legen på fredag når eg va der å tok ein test at hadde eg vis eg hadde hatt sex itte eg hadde slutta på p-pillå altså 13 des tror eg d va så måtte eg venta 3-4 uge sa han me å ta ein nye test.... e ikkje mange ganger eg hb den komme altså men denne gangen jer eg d... drømte i natt at eg fekk svar på prøven å at an va positive.... off.... lure på ka eksen vil sei vis d skjer....

Sikker på at det ikke er noe mellom dere allikevel, siden dere ender til sengs hele tiden??[8|]
Uansett ønsker jeg deg lykke til, håper at det ordner seg[;)] La oss vite hvordan det går[;)]

Sikker på at det ikke er noe mellom dere allikevel, siden dere ender til sengs hele tiden??[8|]

Hvis ikke,så synes jeg du gjør det enda verre for deg selv...[&o]

ja eg e sikker på at d ikkje e någe mellom oss.... siden eg ikkje klare trekka meg vekk så he eg jo følelsa igjen, mn han seie han ikkje he d.... sjøl om ting he skjedd.... eg he spurt an.... å så he eg fått veda at han he fonne seg ei nye dama.... så d gjer d jo ikkje bedre...... så eg hb tantå komme........

ja eg e sikker på at d ikkje e någe mellom oss.... siden eg ikkje klare trekka meg vekk så he eg jo følelsa igjen, mn han seie han ikkje he d.... sjøl om ting he skjedd.... eg he spurt an.... å så he eg fått veda at han he fonne seg ei nye dama.... så d gjer d jo ikkje bedre...... så eg hb tantå komme........

Huff! Kom deg vekk ifra han!! Skjønner ikke hvordan han tenker.. Går til sengs med deg mens han har funnet seg ei ny!?[:-]

ta en test å prøv... lurde ba på kor du komme ifrå? måden du skrive på e veldi lige dialekte her...

ja eg ska komma meg vekk fra han..... e ganske sleden.... legen sa eg måtte venta 3-4 uge før eg tog ein nye test.... så vis ikkje tantå he komt på 2 uge så ska eg ta ein nye test...... vetsje om eg tør se på an då, mn slår an positivt ud så vet eg ikkje heilt ka eg jer.... e eg gravid så så vet eg ikkje ka eg ska jer, men men..... får ta d når d komme... ein ting e sikkert vis d e positivt, abort bler d ikkje.... han ska faen (unnskyld ordbruken) få ta d der ansvare han og vis d skjer. sjøl om me he våre 2 om d.... ja eg e fra sandnes....

jaja eg klarte ikkje venta me å ta ein test.... hehe... men den va negative... må nok venta ei stond t.... så eg har fortsatt et håp om at tantå komme ittekvert....

Back
Topp