Oppfølging JM og fastlege

Ja det var veldig gøy, føler tiden har sneglet seg avgårde, tok test for ca 5 uker siden, og det har vært 5 lange uker :rolleyes: Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å få høre hjertet i går så det var et skikkelig pluss:Heartred
Godt det er fler tiden går sakte for :phelt herlig å høre hjertet for første gang:love7
 
Legetime 11+0, jordmor 13+0 :) tar blodprøvene etter uke 12.
 
Jeg har ikke bestilt noen timer hos lege eller jordmor enda. Tenker å gjøre det hvis alt er bra på UL i morgen 7+1. Får UL ca annenhver uke pga habituell abort. Var på UL 5+6 også :)
 
Første time hod jordmor i dag 10+4 :) fikk tatt alle blodprøvene og jordmor lurte til og med på om jeg ville høre etter hjertelyd med doppler! Hun fant det ganske fort og hørte en kjempefin hjertelyd på ca 165 slag pr min:p veldig fornøyd med første møtet med jordmor og superfint å høre hjertelyd :)
 
Første time hod jordmor i dag 10+4 :) fikk tatt alle blodprøvene og jordmor lurte til og med på om jeg ville høre etter hjertelyd med doppler! Hun fant det ganske fort og hørte en kjempefin hjertelyd på ca 165 slag pr min:p veldig fornøyd med første møtet med jordmor og superfint å høre hjertelyd :)
Herlig, eg skal til jordmor i uke 10 og, gleder meg :love7
 
Herlig, eg skal til jordmor i uke 10 og, gleder meg :love7

Ble positivt overrasket da jeg har hørt at jordmor er negativ til å høre med Doppler tidlig og at de ikke kunne ta blodprøver, men her gikk jo det strålende :D

Håper det blir en fin opplevelse for deg også :)
 
Ble positivt overrasket da jeg har hørt at jordmor er negativ til å høre med Doppler tidlig og at de ikke kunne ta blodprøver, men her gikk jo det strålende :D

Håper det blir en fin opplevelse for deg også :)
Hørte alltid med doppler hos jordmor sist, men hugser ikkje når eg begynte å gå der. Ny jordmor denne gangen siden eg har bytta bydel, så spent på å treffe ho o_O
 
Skal til første kontroll når jeg er 9 uker på vei. Tror det blir lege hele veien for min del. Hun er helt fantastisk (det er sikkert jm også). Var hos legen i går for å ta hcg, og da nevnte hun at hun har mange gravide som velger henne hele veien. Hun har doppler også har jeg skjønt.
 
Back
Topp