Oppe om natta...

Blossom83

Elsker forumet
MAI 2013
for å tisse x antall ganger!! Er det flere som stadig må opp? Akkurat det kjenner jeg at jeg ikke har savnet;) Var heldig forrige svangerskap og måtte aldri opp om natta for å tisse, i motsetning til første svangerskap hvor jeg var oppe flere ganger!

Joda 2-3 ganger hver natt!
Men faktisk overraskende ikke de to siste dagene...

Problemer mitt er at jeg er så tørst også, så jeg sitter med vannflaske til jeg legger meg, så er kanskje ikke så rart...

Jeg våkner oftest fordi jeg er tørst... Og så er jeg jo igang da når jeg begynner å drikke, det renner rett igjennom føles det som noen ganger. Men det hjelper hvis jeg ikke spiser så mye salt mat.

Jeg er alltid oppe tidlig morgenen. Men våkner heldigvis ikke på natten lenger.. Jeg har blitt veldig flink til å drikke gjevnt gjennom hele dagen, og ikke ettter kl. 20-21 på kvelden ;) Camelbak flasken min er veldig godt brukt :)

Jeg slipper heldigvis å opp på natta :) men etter jeg har lagt meg så er det 2-3 turer før jeg sovner. :)

Jeg våkner oftest fordi jeg er tørst... Og så er jeg jo igang da når jeg begynner å drikke, det renner rett igjennom føles det som noen ganger. Men det hjelper hvis jeg ikke spiser så mye salt mat.
Samme her! Oppe 1-3 turer hver natt for en sammenlagt "finne noe å drikke og gå på do(gjerne både før og etter)"-tur :p

Berger fint enda :) er nesten så jeg er oppe i 5-6 tida, men sovner igjen og venter til 7-halv8 når jeg står opp :)

Våkner vanligvis av at det er vondt når jeg snur meg og så får jeg gjerne kynner og da kan jeg likså godt gå på do også ;) men er egentlig ikke så ofte at jeg våkner v at jeg må tisse. Var værre sist svangerskap..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ja, er oppe 2-3 ganger hver natt, samme om jeg drikker eller ei. Og så er det ikke alltid jeg klarer å sovne igjen etter å ha vært på toalettet, det er veldig irriterende.

Går på do et par ganger iløpet av natten ja.. Drikker mye om kvelden, så kanskje ikke så rart heller..

Jeg er alltid oppe tidlig morgenen. Men våkner heldigvis ikke på natten lenger.. Jeg har blitt veldig flink til å drikke gjevnt gjennom hele dagen, og ikke ettter kl. 20-21 på kvelden ;) Camelbak flasken min er veldig godt brukt :)

Kjøpte meg også en Camelbak flaske her om dagen, men mestrer ikke helt sugeteknikken av den tror jeg :D Føler jeg ikke slukker tørsten med den, og ikke får vann i hele munnen.. :p Samboer bare ler av meg...... ;)

Kjøpte meg også en Camelbak flaske her om dagen, men mestrer ikke helt sugeteknikken av den tror jeg :D Føler jeg ikke slukker tørsten med den, og ikke får vann i hele munnen.. :p Samboer bare ler av meg...... ;)
He he he, skjønner at han ler av deg ;) du må bite litt på tuten mens du suger. Herregud, det hørtes helt teit ut, he he he.. ;):p:cool: Jeg drikker veldig mye mer, med den flasken ;) Lykke til med "ehhh" sugingen:oops:

He he he, skjønner at han ler av deg ;) du må bite litt på tuten mens du suger. Herregud, det hørtes helt teit ut, he he he.. ;):p:cool: Jeg drikker veldig mye mer, med den flasken ;) Lykke til med "ehhh" sugingen:oops:

Haha, ja tok opp temaet på jobb her en dag, og alle bare flira av meg :D Men synes det blir så brå slutt når jeg stopper å bite, og da har jeg jo vann i munnen, og får ikke helt til å svelge det ned, så roter litt når jeg holder på :p Har slutta å drikke av den blant folk.. Hehehe.. Jeg som trodde jeg gjorde et kupp med den flaska. Tenkte den kunne være god å ha på føden så jeg slipper å bruke energi på å holde en flaske i været å drikke av :D Nei, takke meg til ei god gammel imsdalsflaske.. :p

Haha, ja tok opp temaet på jobb her en dag, og alle bare flira av meg :D Men synes det blir så brå slutt når jeg stopper å bite, og da har jeg jo vann i munnen, og får ikke helt til å svelge det ned, så roter litt når jeg holder på :p Har slutta å drikke av den blant folk.. Hehehe.. Jeg som trodde jeg gjorde et kupp med den flaska. Tenkte den kunne være god å ha på føden så jeg slipper å bruke energi på å holde en flaske i været å drikke av :D Nei, takke meg til ei god gammel imsdalsflaske.. :p
He he he he, utrolig gøy;) ler så tårene triller ;) huff, tårene sitter løst :p
Hver sin smak på flasker ;) Bare pass på å bytte ut imstal flasken iblandt ;)

Er en del oppe og våken om natten, men utrolig nok ikke for å tisse! :P

Jeg har heldigvis og uheldigvis sluttet med å våkne om natten.. heldigvis - fordi jeg sover så mye bedre når jeg ikke må opp fire ganger hver natt slik som før.. Uheldigvis - fordi når jeg først våkner er det jaggu ikke langt ifra før det går gale :P hahha

Er enda (bank i bordet) barevoppe på do en gang pr.natt....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg slipper heldigvis å opp på natta :) men etter jeg har lagt meg så er det 2-3 turer før jeg sovner. :)
Sånn her og..... Og skikkelig irriterende når sambo sovner og ikke kan dra meg opp......

Eg er helt sjokkert over meg sjøl som faktisk har sove TO netter uten å våkne en eneste gang :p håper det forsetter for ellers er det doing heile natto:(

Back
Topp