Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Oppe 1-3 turer hver natt for en sammenlagt "finne noe å drikke og gå på do(gjerne både før og etter)"-turJeg våkner oftest fordi jeg er tørst... Og så er jeg jo igang da når jeg begynner å drikke, det renner rett igjennom føles det som noen ganger. Men det hjelper hvis jeg ikke spiser så mye salt mat.
Jeg er alltid oppe tidlig morgenen. Men våkner heldigvis ikke på natten lenger.. Jeg har blitt veldig flink til å drikke gjevnt gjennom hele dagen, og ikke ettter kl. 20-21 på kveldenCamelbak flasken min er veldig godt brukt
![]()
He he he, skjønner at han ler av degKjøpte meg også en Camelbak flaske her om dagen, men mestrer ikke helt sugeteknikken av den tror jegFøler jeg ikke slukker tørsten med den, og ikke får vann i hele munnen..
Samboer bare ler av meg......
![]()
He he he, skjønner at han ler av degdu må bite litt på tuten mens du suger. Herregud, det hørtes helt teit ut, he he he..
Jeg drikker veldig mye mer, med den flasken
Lykke til med "ehhh" sugingen
![]()
He he he he, utrolig gøyHaha, ja tok opp temaet på jobb her en dag, og alle bare flira av megMen synes det blir så brå slutt når jeg stopper å bite, og da har jeg jo vann i munnen, og får ikke helt til å svelge det ned, så roter litt når jeg holder på
Har slutta å drikke av den blant folk.. Hehehe.. Jeg som trodde jeg gjorde et kupp med den flaska. Tenkte den kunne være god å ha på føden så jeg slipper å bruke energi på å holde en flaske i været å drikke av
Nei, takke meg til ei god gammel imsdalsflaske..
![]()
Sånn her og..... Og skikkelig irriterende når sambo sovner og ikke kan dra meg opp......Jeg slipper heldigvis å opp på nattamen etter jeg har lagt meg så er det 2-3 turer før jeg sovner.
![]()