Oppdragelse.

ORIGINAL: Tøsa^^

Jeg hadde gjort det samme.
Han er 11 år og gammel nok til å forstå at lillerbror ikke er stor nok til at du stiller samme krav til han.

sign.

Siden du spurte om han VILLE hjelpe så ga du jo han et alternativ allerede da..
Hadde du sagt - gjerne litt i forveien - om at han SKULLE hjelpe deg med noe er noe heeelt annet..

ORIGINAL: forvirretmor

ORIGINAL: kolibri80

ORIGINAL: forvirretmor

ORIGINAL: kolibri80

samme som deg.
neste gang hjelper han nok til:)
Jeg gjør jo dette i ganske mange episoder,men denne gangen så jeg at han ble veldig lei seg.Var derfor jeg fikk litt vondt i hjertet mitt. Ikke at han har lært så mye hittil,men en dag går det nok inn[:D]

om du virkelig tror han føler seg veldig uretferdig behandlet, kan man jo gi han en ny sjans, er det ikke no han kan gjøre nå da, sette filmen på vent og la han gjøre noe, og fortelle at dette er et unntak, men du syntes han skal få en ny sjans, fordi du gjerne vil ha han med på godtespisingen.. ikke fordi han vil ha godt uten og jobbe, om du fikk med vridningen min liksom, elendig til og fortklare da
Jeg har en plan om å legge litt til side og ta en prat med han om det etter at minste har lagt seg.Spørre om han angrer og om han vil gjøre det annerledes neste gang.Viser han anger skal ha få det jeg har spart[:)]

Jeg er enig med den.

ORIGINAL: lykkepillen

Hadde vært AKKURAT like "ond" som deg..[:D]

Back
Topp