*oppdatert igjen - ny UL* Veldig bekymret.....*oppdatert igjen*

Vil bare beklage utrolig masse at jeg var for rask med å qoute dette emne, Var litt susete i hodet, så ikke at det var så mange sider. Mario 88 hadde sendt meg en PM. oM Dette. Så jeg beklager nok en gang.   [:o]

ORIGINAL: MrsQuattro

Her er det rødt blod, ser ut som det er blanding av dryppende/slim.. Det liksom henger nedenefra og drypper i do...[8|][8D]
Det ble nesten friskt rødt blod med engang etter at det kom pittelitt brunt første dagen..
En bekjent av meg fortalte at hun blødde type mensblødning med ene sønnen sin, og alt gikk fint der..!

Vi får håpe at det er tiden ja *MaCa*, vi er vel ganske nøyaktig kommet like langt![:D]

Hvordan går det med deg snuppa???

Hmm...Høres som sagt likt ut som meg....Og jeg burde vel ikke være så på tuppa siden jeg faktisk blør i svangerskapene mine...

Med Casper hadde jeg ekstremt vondt i magen...Kom masse blod og klumper og det hele...MEn han er her i dag..Frisk og rask, selvom han fikk en tøff start på livet...

Mathilda blødde jeg mye mindre...Hadde ikke vondt eller noe, men begymret var jeg...

Denne gangen blør jeg mer enn jeg gjorde med Mahtilda, men mindre enn med Casper...Vondt har jeg også, men kan ikke si at jeg kan "se" noen tegn på at dette er en SA...

Har hørt at man bare vet når man har en SA...

Så vi er nok bare inne i en ny periode i svangerskapet vårt...

ORIGINAL: Tinan

Vil bare beklage utrolig masse at jeg var for rask med å qoute dette emne, Var litt susete i hodet, så ikke at det var så mange sider. Mario 88 hadde sendt meg en PM. oM Dette. Så jeg beklager nok en gang.   [:o]

Ingen ting å bry seg om det!! Jeg skjønte det var i god mening og ikke tenkt noe på det i det hele tatt! Shit happens![:D]

ORIGINAL: *MaCa*

ORIGINAL: MrsQuattro

Her er det rødt blod, ser ut som det er blanding av dryppende/slim.. Det liksom henger nedenefra og drypper i do...[8|][8D]
Det ble nesten friskt rødt blod med engang etter at det kom pittelitt brunt første dagen..
En bekjent av meg fortalte at hun blødde type mensblødning med ene sønnen sin, og alt gikk fint der..!

Vi får håpe at det er tiden ja *MaCa*, vi er vel ganske nøyaktig kommet like langt![:D]

Hvordan går det med deg snuppa???

Hmm...Høres som sagt likt ut som meg....Og jeg burde vel ikke være så på tuppa siden jeg faktisk blør i svangerskapene mine...

Med Casper hadde jeg ekstremt vondt i magen...Kom masse blod og klumper og det hele...MEn han er her i dag..Frisk og rask, selvom han fikk en tøff start på livet...

Mathilda blødde jeg mye mindre...Hadde ikke vondt eller noe, men begymret var jeg...

Denne gangen blør jeg mer enn jeg gjorde med Mahtilda, men mindre enn med Casper...Vondt har jeg også, men kan ikke si at jeg kan "se" noen tegn på at dette er en SA...

Har hørt at man bare vet når man har en SA...

Så vi er nok bare inne i en ny periode i svangerskapet vårt...

Misforstå meg rett, men godt det er andre som har blødd i svangerskapene og fått fine barn allikevel[:D] Men jeg skjønner veldig godt at du er bekymret, en skal jo normalt ikke blø i et svangerskap! Men godt å høre at verdiene dine har steget såpass på HcG[:)]

*bank i bordet*
Ikke store forandringene her! Blør fremdeles bare når jeg er på do, blødde ikke noe inatt.. ( noen som har noen god forklaring på hvorfor det bare blør når en er på do, og ikke ellers??)
Ikke noe vondt lenger, kommer noe pittelittegrann innimellom, men ja..

Akkurat nå vet jeg ike helt hva som kommer til å ta livet av meg først, allergien eller bekymringene for en abort... Idag har jeg sittet ute med solbriller og buff over nese og munn...

Men det jeg fremdeles ikke skjønner er følgende når det gjelder abort: Kroppen begynner vel først å støte ut fosteret når det er dødt, for da skjønner kroppen at noe er galt. Altså at en da begynner å blø? Den begynner vel ikke å støte ut et foster med bankende hjerte? Begynner å blø, og så dør fosteret og så kommer resten ut?

Hvorfor har jeg gått å blødd såpass "mye" nå hvis det er en abort, hvorfor kan ikke alt bare komme ut?

Sist gang så begynte det å komme brunt på en mandag kveld, fortsatte tirsdag, onsdag kom det blod, da også egentlig bare når jeg var på do.. Men mye mindre enn nå mener jeg å huske..Onsdag var GU, da var mormunnen lukket, torsdag UL med dødt foster, fredag morgen kom ALT!

Nå virker det som om jeg blør mer med engang..
Først litt brunt (torsdag kveld), dagen etterpå blod og siden har det vært det.. Smertene og endel klumper kom på lørdag,og smertene forsvant søndag..

jeg skjønner ingenting jeg..
Ble litt langt dette, men tenker fælt og er nysgjerrig om dagen..

Back
Topp