*EmMa08&11*
Gift med forumet
det var godt å høre[:)][:)]
kan du slappe av og nyte helgen[:)]
kan du slappe av og nyte helgen[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mollå
Det var godt å høre at alt var bra med den lille!! Så lenge mormunnen er lukket er vell det ingen fare for abort??
ORIGINAL: SunShin
Så bra!! [:D] Da kan du puste ut, slappe av og kose deg i helgen! [:D]
ORIGINAL: *MaCa*
Uff..Føler med deg...Har selv fått mer blødninger her og fått litt mer vondt..I går/natt så hadde jeg en sviende følelse i magen samt tak i ryggen (noe jeg forbinder med rier[&o], bare ikke like sterke da[8D]) Kjenner det kommer i tak i magen, så vet ikke om det er noe på vei ut her selv eller om det er noe som vokser...Håper på det siste...Har også brunt med klumper pluss litt friskt blod...
MEn jeg håååååååper virkelig at dette går den riktige vei for deg og at de smertene og blødninge kommer av livmoren vokser...
Og en ting til...Livmormunnen er det samme som livmortappen eller halsen...Er denne som skal bli helt flat og 10 cm åpen for at babyen skal komme ut (når det er fødsel da) når denne er lukket er det som regel en bra ting...Når denne er åpen under en graviditet el så lover det ikke bra...
Men som sagt håper du bare har det som meg og at alt kommer til å gå bra og vi blir her i 8 mnd til...
ORIGINAL: *Sperminator*
Ååååå ble skikkelig trist nå. Men det er jo ikke så lett å se om hjertet banker eller ikke når de er så små. Håper du ikke aborterer, unner ingen det. Unner deg å være her i lag med resten av oss, i 8 mnd til.
Nei nei nei, så trist. Sender deg en god og varm klem, og håper du får bedre nyheter når du er på ul på mandag. Håper virkelig du ikke mister spiren din...ingenting er sikkert vennen, mirakler kan skje...[&o]
Klem til deg [:(]
ORIGINAL: MyOwn
Hvordan går det med deg og spiren, MrsQuattro?
ORIGINAL: MrsQuattro
ORIGINAL: *MaCa*
Uff..Føler med deg...Har selv fått mer blødninger her og fått litt mer vondt..I går/natt så hadde jeg en sviende følelse i magen samt tak i ryggen (noe jeg forbinder med rier[&o], bare ikke like sterke da[8D]) Kjenner det kommer i tak i magen, så vet ikke om det er noe på vei ut her selv eller om det er noe som vokser...Håper på det siste...Har også brunt med klumper pluss litt friskt blod...
MEn jeg håååååååper virkelig at dette går den riktige vei for deg og at de smertene og blødninge kommer av livmoren vokser...
Og en ting til...Livmormunnen er det samme som livmortappen eller halsen...Er denne som skal bli helt flat og 10 cm åpen for at babyen skal komme ut (når det er fødsel da) når denne er lukket er det som regel en bra ting...Når denne er åpen under en graviditet el så lover det ikke bra...
Men som sagt håper du bare har det som meg og at alt kommer til å gå bra og vi blir her i 8 mnd til...
Unnskyld evt ekle detaljer...
*bank i bordet* jeg hadde litt vondt idag morges bare, tok 2 paracet, og poff så var de borte.. Og jeg har bare blødd 1klump idag, og blør bare når jeg er på do.. Hadde blødd litt inatt da, men.. Og istad når jeg var på do, så virket det som om det var mest slim egentlig, med blod..Det trakk liksom ikke noe særlig inn i papiret...
Henger meg til de bitte små håpene..
hvis det er den dingsen ungen skal ut av, så skjønner jeg at en fødsel må gjøre vondt!!![:'(][:'(] Men iom at den var lukket igår kveld, og jeg blødde endel før det, også klumper, så kan det ikke ha kommet fra babyen kanskje??
Håper det går bedre med deg *MaCa*, skjønner så godt hvordan du har det!