*oppdatert igjen - ny UL* Veldig bekymret.....*oppdatert igjen*

det var godt å høre[:)][:)]
kan du slappe av og nyte helgen[:)]

ORIGINAL: Mollå

Det var godt å høre at alt var bra med den lille!! Så lenge mormunnen er lukket er vell det ingen fare for abort??

Sist graviditet så sa legen også at mormunnen var lukket, men endte i en MA fordet..

Skal forresten ungen ut av mormunnen?[8D] Er det den greia som henger ned, eller er det noe lengre oppi der..?[8|]

Jeg er noe beroliget, men ikke helt.. Iom at hun ikke kunne si om det går bra eller ei.. Men det er vel større sjans for at det går bra når hjertet først har begynt å slå?

Hun sa jo også at hvis blødningene blir værre, eller får vondt skulle jeg ta kontakt igjen..
Blødd litt mer etter at jeg kom hjem, men regner med at det er litt rester og pga de har rota oppi der endel ganger i dag..

Skjønner godt at du er bekymret, når du har opplevd det en gang før.

Men nå har du sett et bankende hjerte. Det er jammen et godt tegn. Jeg krysser det som krysses kan for at alt går bra!!!

ORIGINAL: SunShin

Så bra!! [:D] Da kan du puste ut, slappe av og kose deg i helgen! [:D]

Da er jeg tilbake fra UL igjen..!

Får kraftigere smerter og begynt å blø endel mer.. også med klumper..[:(]

Gyn sa at hun så et foster, på samme str som igår, MEN hun var ikke sikker på om hun så hjerteaktivitet...[:(] Var vanskelig å si, så hun kunne ikke garantere noe som helst, men antok at det var en abort på vei..

Alt var lukket (regner med at hun mente mormunnen), så hva det betyr da, det vet jeg ikke..

Kunne ringe inn på mandag hvis jeg ville, evt komme til UL som jeg har fått til torsdag..
Har nå hvertfall vondt, både i underlivet og i hjerte mitt...

Få i meg litt mat og en kopp te før jeg tar kvelden, har spist 1 brødskive og ett pizzastykke idag bare...

uff syns synd på deg :( sender deg en god klem og skal satse alt jeg kan for at dette SKAL gå bra...

Ååååå ble skikkelig trist nå. Men det er jo ikke så lett å se om hjertet banker eller ikke når de er så små. Håper du ikke aborterer, unner ingen det. Unner deg å være her i lag med resten av oss, i 8 mnd til.

Nei nei nei, så trist. Sender deg en god og varm klem, og håper du får bedre nyheter når du er på ul på mandag. Håper virkelig du ikke mister spiren din...ingenting er sikkert vennen, mirakler kan skje...[&o]

Klem til deg [:(]

så trist å lese[:(] ble veldig positiv når du leste at alt så bra ut på sist ul.
uff, sender deg en stor klem og håper alt er bra med deg

Tusen takk jenter![:)]

FÅr jo ikke gjort noe fra eller til uansett, desverre... Så får bare krysse fingre og ben for at det går bra...

uff, krysser fingrene for at dette går bra..
*klemmepå*

Uff..Føler med deg...Har selv fått mer blødninger her og fått litt mer vondt..I går/natt så hadde jeg en sviende følelse i magen samt tak i ryggen (noe jeg forbinder med rier[&o], bare ikke like sterke da[8D]) Kjenner det kommer i tak i magen, så vet ikke om det er noe på vei ut her selv eller om det er noe som vokser...Håper på det siste...Har også brunt med klumper pluss litt friskt blod...

MEn jeg håååååååper virkelig at dette går den riktige vei for deg og at de smertene og blødninge kommer av livmoren vokser...

Og en ting til...Livmormunnen er det samme som livmortappen eller halsen...Er denne som skal bli helt flat og 10 cm åpen for at babyen skal komme ut (når det er fødsel da) når denne er lukket er det som regel en bra ting...Når denne er åpen under en graviditet el så lover det ikke bra...

Men som sagt håper du bare har det som meg og at alt kommer til å gå bra og vi blir her i 8 mnd til...

Uff, så ekkelt [&o] Håper at dette ender godt. Skjønner bekymringen din. Forferdelig å ikke vite.
Tenker på deg! Trøsteklem

ORIGINAL: SunShin

Så bra!! [:D] Da kan du puste ut, slappe av og kose deg i helgen! [:D]

Signerer denne jeg. Kjempe bra at alt gikk fint

ORIGINAL: *MaCa*

Uff..Føler med deg...Har selv fått mer blødninger her og fått litt mer vondt..I går/natt så hadde jeg en sviende følelse i magen samt tak i ryggen (noe jeg forbinder med rier[&o], bare ikke like sterke da[8D]) Kjenner det kommer i tak i magen, så vet ikke om det er noe på vei ut her selv eller om det er noe som vokser...Håper på det siste...Har også brunt med klumper pluss litt friskt blod...

MEn jeg håååååååper virkelig at dette går den riktige vei for deg og at de smertene og blødninge kommer av livmoren vokser...

Og en ting til...Livmormunnen er det samme som livmortappen eller halsen...Er denne som skal bli helt flat og 10 cm åpen for at babyen skal komme ut (når det er fødsel da) når denne er lukket er det som regel en bra ting...Når denne er åpen under en graviditet el så lover det ikke bra...

Men som sagt håper du bare har det som meg og at alt kommer til å gå bra og vi blir her i 8 mnd til...

Unnskyld evt ekle detaljer...
*bank i bordet* jeg hadde litt vondt idag morges bare, tok 2 paracet, og poff så var de borte.. Og jeg har bare blødd 1klump idag, og blør bare når jeg er på do.. Hadde blødd litt inatt da, men.. Og istad når jeg var på do, så virket det som om det var mest slim egentlig, med blod..Det trakk liksom ikke noe særlig inn i papiret...
Henger meg til de bitte små håpene..

hvis det er den dingsen ungen skal ut av, så skjønner jeg at en fødsel må gjøre vondt!!![:'(][:'(] Men iom at den var lukket igår kveld, og jeg blødde endel før det, også klumper, så kan det ikke ha kommet fra babyen kanskje??

Håper det går bedre med deg *MaCa*, skjønner så godt hvordan du har det!

ORIGINAL: *Sperminator*

Ååååå ble skikkelig trist nå. Men det er jo ikke så lett å se om hjertet banker eller ikke når de er så små. Håper du ikke aborterer, unner ingen det. Unner deg å være her i lag med resten av oss, i 8 mnd til.

Nei nei nei, så trist. Sender deg en god og varm klem, og håper du får bedre nyheter når du er på ul på mandag. Håper virkelig du ikke mister spiren din...ingenting er sikkert vennen, mirakler kan skje...[&o]

Klem til deg [:(]

signerer denne jeg for sier alt jeg hadde tenkt til å si.. Stor klem til deg!!

Hvordan går det med deg og spiren, MrsQuattro?

ORIGINAL: MyOwn

Hvordan går det med deg og spiren, MrsQuattro?

Takk som spør "MyOwn"[:)]

Helt ærlig, så vet jeg ikke.. Jeg blør enda, men kun når jeg er på do.. Blør dog om natten da..
Men jeg har mindre vondt, det kommer i perioder.. *bank i bordet*
Noen som vet om det er forskjell på blod og blod?[8D] Altså når jeg blør og er på do, så legger deg seg bare som en stripe i bånn av do.. Det sprer seg ikke noe særlig i vannet.. Er det noe godt tegn...?

Har ikke så mye symptomer lenger, svetter ikke noe om natten, ikke spes trøtt på dagen, og brystene finnes ikke ømme ( de har ikke vært sååå ømme heller), og ikke er jeg spes sulten om natten/kvelden/dagen lenger heller..

Men er veldig bekymret enda, knakk sammen i gråt igår kveld.. Så lenge det ikke kommer for mye klumper, så er jeg litt mere beroliget..
Ellers skulle jeg ha vært på vurderingsopphold på modum imorgen og onsdag, men måtte jo avlyse det..[:@] Heldigvis blir jeg satt på ny venteliste..

Så får bare vente å se på ny UL på torsdag..

ORIGINAL: MrsQuattro

ORIGINAL: *MaCa*

Unnskyld evt ekle detaljer...
*bank i bordet* jeg hadde litt vondt idag morges bare, tok 2 paracet, og poff så var de borte.. Og jeg har bare blødd 1klump idag, og blør bare når jeg er på do.. Hadde blødd litt inatt da, men.. Og istad når jeg var på do, så virket det som om det var mest slim egentlig, med blod..Det trakk liksom ikke noe særlig inn i papiret...
Henger meg til de bitte små håpene..

hvis det er den dingsen ungen skal ut av, så skjønner jeg at en fødsel må gjøre vondt!!![:'(][:'(] Men iom at den var lukket igår kveld, og jeg blødde endel før det, også klumper, så kan det ikke ha kommet fra babyen kanskje??

Håper det går bedre med deg *MaCa*, skjønner så godt hvordan du har det!

At det er klumper kan komme av levret blod fra livmorhalsen...Det er jo gammelt blod og ikke farlig...

Er litt forskjell på blod ja...Jeg tenker sånn at så lenge det ikke er rødt og friskt så vil det gå bra...

Men hvis den er sånn rødbrunlig så er det gammelt blod...Ikke fersk, men ikke for gammelt heller...Skjønner?[8|] Ikke så flink til å forklare ting...

Når det ligger i doen bare en stripe og ikke noe mer enn det (at det ikke flyter utover) virker det som om det er blandet med slim...Sånn som jeg hadde i dag tidlig var dassen helt rød og var blandet ut med vannet...[&o] Var det som fikk meg til å ringe legen...[:-]

Virker som alt det du går igjennom er det samme som meg...Kanskje det er pga tiden i svangerskapet???[:-][8|]

Her er det rødt blod, ser ut som det er blanding av dryppende/slim.. Det liksom henger nedenefra og drypper i do...[8|][8D]
Det ble nesten friskt rødt blod med engang etter at det kom pittelitt brunt første dagen..
En bekjent av meg fortalte at hun blødde type mensblødning med ene sønnen sin, og alt gikk fint der..!

Vi får håpe at det er tiden ja *MaCa*, vi er vel ganske nøyaktig kommet like langt![:D]

Back
Topp