*oppdatert igjen - ny UL* Veldig bekymret.....*oppdatert igjen*

MrsQuattro

Glad i forumet
Var på do igår ettermiddag, og da var det kommet lusebrunt/ beige farget utflod i trusa.. Var også latt da jeg tørket meg. Var på do senere på kvelden, og da var det blank utflod med blodspor i.. Herrlighet som jeg gråt og var fra meg, ikke kom jeg meg inn her heller, påloggingen mislyktes hver gang..

Er redd det er en ny SA eller MA, var sånn det startet sist gang . skal ringe legen nå kl 9, høre om å få UL et eller annet sted, har ikke nerver til å gå sånn over helgen.. Ikke kommet noe mer idag * bank i bordet*. min kjære er heldigvis hjemme med meg idag..

Skjønner du blir urolig, men det er nok ingenting skal du se.[:)]
Jeg har hatt brunt/beige utflod i ca 2 uker no, og vet det kan være like normalt som unormalt.
Trøsteklem til deg.[:)]

uff skjønner at det er ekkelt, men helt sikkert ikke noe farlig [:)] Håper du får UL sånn at du kan slappe av og få en god helg.
*klemmepå*

det er veldig normalt å få utflod med farge på altså.. så lenge du ikke har veldig smerter og det er klumper og mye blod, tror jeg ikke du trenger å være så alt for redd.
men vet hvor kjedelig det er å gå med bekymret følelse, så får håpe du får en ul i dag, så du får svar på at det ikke er farlig, så du kan roe deg ned igjen..
klem til deg[:)]

Krysser fingre for at det er en uskyldig blødning, pga rift eller ømfintlige slimhinner.
Håper du får kommet til UL, så du får se at alt er bra med lille spire [:)]

Huff skjønner du er bekymret. Det hadde nok jeg også vært. Hadde samme opplevelsen sist da jeg hadde en MA. Men som mange sier, så er det jo like normalt som unormalt. Håper også du får UL så slipper du å være redd hele helgen! Husk og tenke positivt [:)]

ORIGINAL: SunShin

uff skjønner at det er ekkelt, men helt sikkert ikke noe farlig [:)] Håper du får UL sånn at du kan slappe av og få en god helg.
*klemmepå*

Huff, skjønner at det er ekkelt, men det er helt sikkert ingenting[:)]

Jeg bødde til og med med klumper sist svangerskap (kan ha vært en tvilling da), men jeg blødde friskt blod 3 ganger i flere dager forrige gang.. Ved hver UL var alt bare flott med lillegutt!:)

Ønsker deg lykke til, og håper du får komme til UL i dag!!!

Klem til deg

Jeg har hatt akkurat det samme som deg forrige helg, men da hadde jeg en soppinfeksjon, det kan ikke være noe sånt?

håper ikke d kommer noe mer da....[:)] forferdelig å gå rundt å vere så redd... ring legen å forklar du...
trøsteklem.

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Krysser fingre for at det er en uskyldig blødning, pga rift eller ømfintlige slimhinner.
Håper du får kommet til UL, så du får se at alt er bra med lille spire [:)]

Signerer denne jeg. Kan godt være pga omfintelige slimhinner, men kan godt skjønne du er bekymret om det var slik det startet sist gang. Håper du får ul i løp av dagen [:)]

Takk for omtanken jenter[:)]

Fikk time hos legen kl 13.30.. Var på do nå nettopp, og da var det mere brunt enn det var igår..Har ikke noe mer vondt enn vanlig, type mens smerter som kommer og går..

Men er dritnervøs og redd.. kvalm..

Ikke hatt sex på 1 uke, så kan ikke være noe sånt.. Tviler på at det er soppinfeksjon, hatt det før og vet åssen det kjennes[:'(]

Vet ikke hvor lenge en kan komme på Ahus på en hverdag.. Håper i såfall at det finnes noen private som kan ta meg inn idag evt..

En kan vel ikk høre noe på doppler i uke 7?

ORIGINAL: MrsQuattro

Takk for omtanken jenter[:)]

Fikk time hos legen kl 13.30.. Var på do nå nettopp, og da var det mere brunt enn det var igår..Har ikke noe mer vondt enn vanlig, type mens smerter som kommer og går..

Men er dritnervøs og redd.. kvalm..

Ikke hatt sex på 1 uke, så kan ikke være noe sånt.. Tviler på at det er soppinfeksjon, hatt det før og vet åssen det kjennes[:'(]

Vet ikke hvor lenge en kan komme på Ahus på en hverdag.. Håper i såfall at det finnes noen private som kan ta meg inn idag evt..

En kan vel ikk høre noe på doppler i uke 7?

Gyn pol på ahus er oppe til kl 16 [:)]

Lykke til hos legen!! forstår godt bekymringen din . selv om det nok ikke er noe å bekyrme seg for [:)] Krysser fingrene for deg [:)]

Nå er jeg endelig hjemme igjen..

Først og fremst, DEN LEVER!![:D] Enn så lenge..

Kom til legen kl 13.30, hun spurte litt, tok en GU og sa at det var noe mørkt oppe i skjeden, ingen pågående blødning og mormunnen var lukket. Hun ringte så Ahus, og spurte om det tilfeldigvis gikk an å få komme opp på en UL idag, og hun legen på Ahus var så snill å sa at hvis vi kom før kl 15, så gikk det fint..
Det tar normalt en times tid herfra til Ahus, gik ut fra legen med beskjed fra henne om å kjøre fort, men forsiktig, hehe.. var fremme inne på Ahus 14.50.

Gyn pol stenkte kl 15, så ble sendt opp på akutten, satt å ventet til kl var ca 15.45 og ble lagt på båre på rommet, tok BT og puls i fingeren (sånn morsom greie de trer på fingeren..[8D]) Så kom legen, og igjen sjekket der inne og kjente på magen, så tok hun innvendig UL og da sa hun " her var det en liten sak".. da trodde jeg virkelig at det ikke var liv.. men joda ,hjertet banket som bare det.

Vi er litt usikre på om hun sa den var 45mm eller hva.. hun sa hvertfall 45 et eller annet, og regnet frem til ca uke 6-7. Hun kunne ikke garantere hva som ville skje fremover, men det så fint ut nå i øyeblikket! Kunne ikke si hva blødningene kom fra heller.

Jeg skulle beholde UL timen neste uke, og ta det med ro, ingen tunge løft, og ingen sex mens jeg fremdeles blør..

Så bra!! [:D] Da kan du puste ut, slappe av og kose deg i helgen! [:D]

Å så bra!!! Det må være en lettelse å vite at hjertet banker[:D] nå kan du iallefall slappe av og nyte helgen. 

Så bra at den lever, kanskje du har truende abort slik jeg hadde i mitt forrige sv.skap. Fikk beskjed om å ta det litt roligere...håper inderlig det går bra, og at den lille holder seg helt til feb mnd [:)]

Det var godt å høre at alt var bra med den lille!! Så lenge mormunnen er lukket er vell det ingen fare for abort??

Så deilig å få se at det lille hjertet banka [:)] Nå må du slappe av fremover [:)]

Back
Topp