Oppdatering

Huff så trist å lese at det endte sånn. Masse lykke til, og nyt litt avslapping og kosehelg med barna :Heartred
 
Har fått time på sykehuset - førstkommende mandag kl 11.

Noen som har vært gjennom dette før og har noen tips/råd å komme med for å gjøre dette lettere?
Så trist å lese hvordan det gikk :( jeg har hatt 11 ma og endt opp i narkose med utskraping alle gangene. Anbefaler narkose. Da våkner du bare så er alt over. Veldig trist å våkne etterpå, men man blør mye mindre da alle rester er ute og du slipper smerter. Sender deg en kjempe klem! Tenker på dere!
 
Så trist å lese hvordan det gikk :( jeg har hatt 11 ma og endt opp i narkose med utskraping alle gangene. Anbefaler narkose. Da våkner du bare så er alt over. Veldig trist å våkne etterpå, men man blør mye mindre da alle rester er ute og du slipper smerter. Sender deg en kjempe klem! Tenker på dere!
Ble narkose og utskraping i dag, kom hjem ista. Fikk cytotec i går for å starte prosessen og det var mye rester igjen idag når legen sjekket. Heldigvis ble jeg tatt godt vare på av helsepersonellet og ikke minst av mannen❤ reiser hjem til mamma i morgen og blir der to netter for å komme meg til hektene før det blir helg sammen med barna❤
 
Så trist å lese hvordan det gikk :( jeg har hatt 11 ma og endt opp i narkose med utskraping alle gangene. Anbefaler narkose. Da våkner du bare så er alt over. Veldig trist å våkne etterpå, men man blør mye mindre da alle rester er ute og du slipper smerter. Sender deg en kjempe klem! Tenker på dere!
11 MA.. stakkars deg. Enig mtp det å våkne og liksom være ferdig med det!
 
Ble narkose og utskraping i dag, kom hjem ista. Fikk cytotec i går for å starte prosessen og det var mye rester igjen idag når legen sjekket. Heldigvis ble jeg tatt godt vare på av helsepersonellet og ikke minst av mannen❤ reiser hjem til mamma i morgen og blir der to netter for å komme meg til hektene før det blir helg sammen med barna❤
Så synd. God bedring :Heartred
 
Så trist å lese hvordan det gikk :( jeg har hatt 11 ma og endt opp i narkose med utskraping alle gangene. Anbefaler narkose. Da våkner du bare så er alt over. Veldig trist å våkne etterpå, men man blør mye mindre da alle rester er ute og du slipper smerter. Sender deg en kjempe klem! Tenker på dere!
11 ma?! Du er sterk ❤ krysser fingrene for at d blir baby i august på dere!❤ masse lykke til❤
 
Ble narkose og utskraping i dag, kom hjem ista. Fikk cytotec i går for å starte prosessen og det var mye rester igjen idag når legen sjekket. Heldigvis ble jeg tatt godt vare på av helsepersonellet og ikke minst av mannen❤ reiser hjem til mamma i morgen og blir der to netter for å komme meg til hektene før det blir helg sammen med barna❤
Sender deg en god klem ❤️ Ta godt vare på deg selv, og prøv å lad opp til en fin helg sammen med barna. Ønsker deg alt godt.
 
Ehm.. så hjerte slå som bare det i uke 9:Heartbigred
Det vises jo tidligere å.
 
Back
Topp