Oppdatering

Tenker så på deg. Lurer på om du har hørt noe om siste hcg du tok ❤
 
Tenker veldig på deg, og håper alt står bra til :Heartred
 
Hcg har sunket (fra 33533 til 20332)..venter på tlf fra jordmor om veien videre..
Selv om jeg hadde et lite håp, så var ikke dette helt uventet heller. Føler ingenting akkurat nå..regner med det kommer en reaksjon på sykehuset når jeg skal dit..

Heldigvis er mannen hjemme❤
 
Hcg har sunket (fra 33533 til 20332)..venter på tlf fra jordmor om veien videre..
Selv om jeg hadde et lite håp, så var ikke dette helt uventet heller. Føler ingenting akkurat nå..regner med det kommer en reaksjon på sykehuset når jeg skal dit..

Heldigvis er mannen hjemme❤
❤️❤️❤️
Lykke til videre i dag og i tiden som kommer. Håper det blir et ukomplisert forløp videre.
 
Så leit ❤️ Men sikkert litt godt å få svar, og bli ferdig med prosessen. Lykke til!
 
Ånei, jeg er så lei for at dette har skjedd :sorry:
Håper det sitter en liten spire til termin når dere er klar for det :Heartred
 
Ånei, så trist at det gikk den veien :crybaby2
 
Har fått time på sykehuset - førstkommende mandag kl 11.

Noen som har vært gjennom dette før og har noen tips/råd å komme med for å gjøre dette lettere?
 
Har fått time på sykehuset - førstkommende mandag kl 11.

Noen som har vært gjennom dette før og har noen tips/råd å komme med for å gjøre dette lettere?
Hadde en MA i høst. Jeg valgte pillekur og fikk lov å ta det hjemme selv om jeg egentlig var så langt at de pleide å legge inn. Det var ubehagelig de timene mens det stod på. Magekramper, kvalme, skalv og rista. Men så var det plutselig over, og jeg hadde en vanlig mens i en uke ca. Kjøpte meg et nytt strikketøy og fant meg en ny TV-serie som jeg såg mellom alle rundene på do. Det var godt å ha noe å holde på med underveis syns jeg. Ikke hør på alle skrekkhistoriene, det trenger ikke bli så ille. Vi valgte å være åpne om spontanaborten, det opplevde jeg at hjalp på tapet av den lille. Masse lykke til ❤️
 
Trist å lese! Stor klem til deg, godt du har mannen din som støtte :Heartpink
 
Dette var virkelig trist. Jeg har tenkt på deg og krysset fingrene, men dessverre så ble det sånn. Håper virkelig prosessen går så greit som det kan gå og at du kommer deg fort igjen. Veldig trist...:Heartred
 
Hcg har sunket (fra 33533 til 20332)..venter på tlf fra jordmor om veien videre..
Selv om jeg hadde et lite håp, så var ikke dette helt uventet heller. Føler ingenting akkurat nå..regner med det kommer en reaksjon på sykehuset når jeg skal dit..

Heldigvis er mannen hjemme❤
Så leit. Synd at du og følger i mine fotspor. Tenkte på deg idag og måtte inn og lure litt. Så lenge morkaken er på plass må det utføres på sykehus er beskjeden jeg har fått. Men det spørs vel litt hvor langt de måler deg til nor du kommer inn til sykehuset. Gjør det som føles riktig for deg, medisinsk eller kirurgisk abort, kan være like "ille" uansett. Dersom barneønsket er stort anbefaler de ofte medikamenter mpt evt arr/skade på livmoren. Lykke til og stor klem :Heartred
 
Så leit. Synd at du og følger i mine fotspor. Tenkte på deg idag og måtte inn og lure litt. Så lenge morkaken er på plass må det utføres på sykehus er beskjeden jeg har fått. Men det spørs vel litt hvor langt de måler deg til nor du kommer inn til sykehuset. Gjør det som føles riktig for deg, medisinsk eller kirurgisk abort, kan være like "ille" uansett. Dersom barneønsket er stort anbefaler de ofte medikamenter mpt evt arr/skade på livmoren. Lykke til og stor klem :Heartred
Håper jeg blir den siste som forlater denne gruppa og håper du blir raskt gravid igjen med en termin spire ❤

Siden jeg har to ks bak meg tror jeg det er sikrest med kirurgisk, men det får jeg nok vite sikkert på mandag tenker jeg:)

Pga to kjemiske og dette her nå siden mai ifjor har vi bestemt oss for å avslutte prøvingen. Hadde vi ikke hatt barn fra før hadde det stilt seg annerledes, men vi er så heldige som har 6 friske og fine barn tilsammen og føler jeg verdsetter det mer enn noen gang etter alt dette❤
Siden jeg aldri har hatt problemer med å bli gravid før tar jeg dette som et tegn på at kroppen ikke takler flere svangerskap og da skal jeg lytte til det kroppen forteller meg:) jeg har tatt noen runder med meg selv og grått en del, men nå kjennes det ut som det riktige valget for vår familie.
 
Last edited:
Jeg har gått gjennom en MA. Var grusomt. Piller på sykehuset. Men ble godt ivaretatt og mannen fikk dele rom med meg. Smertene var enorme og tok lang tid før de fant riktig smertelindring men jeg har en sykdom som gjør det værre å smertelindre. Desverre kom ikke alt ut etter 4 dager begynte jeg å føle meg syk. Ble innlagt på nytt og fikk ny runde piller. Dagen etter ble det utskrapning. Det var egentlig helt greit fordi da sluttet jeg å blø noen dager senere og kom kjapt tilbake i normal syklus.
En MA var grusomt. For meg både fysisk og psykisk. Men min mann og jeg lente oss på hverandre og sammen kom vi oss gjennom det. Når sommeren kom kjøpte vi et epletre som skal representere den vi mistet.
 
Da har jeg startet prosessen med cytotec og jeg skal på sykehuset imorgen for utskraping. Blir tatt godt vare på av mannen og nærmeste familie❤ vi valgte å være åpen om dette, da vi synes det er lettere i en ellers vanskelig situasjon.
Onsdag drar jeg hjem til mamma et par netter for å få hvilt litt før det blir helg sammen med alle 6 barna❤

Masse lykke til til dere andre og jeg håper inderlig det blir mange søte små augustbabyer!❤
 
Håper jeg blir den siste som forlater denne gruppa og håper du blir raskt gravid igjen med en termin spire ❤

Siden jeg har to ks bak meg tror jeg det er sikrest med kirurgisk, men det får jeg nok vite sikkert på mandag tenker jeg:)

Pga to kjemiske og dette her nå siden mai ifjor har vi bestemt oss for å avslutte prøvingen. Hadde vi ikke hatt barn fra før hadde det stilt seg annerledes, men vi er så heldige som har 6 friske og fine barn tilsammen og føler jeg verdsetter det mer enn noen gang etter alt dette❤
Siden jeg aldri har hatt problemer med å bli gravid før tar jeg dette som et tegn på at kroppen ikke takler flere svangerskap og da skal jeg lytte til det kroppen forteller meg:) jeg har tatt noen runder med meg selv og grått en del, men nå kjennes det ut som det riktige valget for vår familie.
Tusen takk. :Heartred det høres ut som om du virkelig lytter til kroppen din :happy: det er og veldig viktig. Kos deg med barna dine ;);)
 
Da har jeg startet prosessen med cytotec og jeg skal på sykehuset imorgen for utskraping. Blir tatt godt vare på av mannen og nærmeste familie❤ vi valgte å være åpen om dette, da vi synes det er lettere i en ellers vanskelig situasjon.
Onsdag drar jeg hjem til mamma et par netter for å få hvilt litt før det blir helg sammen med alle 6 barna❤

Masse lykke til til dere andre og jeg håper inderlig det blir mange søte små augustbabyer!❤
Lykke til :):Heartred

Godt med Mamma - tid, uansett hvor gammel man er :happy:
 
Back
Topp