Oppdatering

Da er jeg innlagt på sykehuset igjen,denne gang pga vannavgang. Vannet gikk 14.45 ca og ambulansen kom 20 min etterpå. Kom på sykehuset ca 15.20 og ble da lagt på ei fødestue. Ble undersøkt av lege og jordmor og siden d ikke kommer så mye fostervann og at livmorhalsen er litt lukket enda, så blir d ikke noe ks foreløpig. Og d er jo bra!:) men skulle d ta seg opp,så blir d ks,men håper d roer seg såpass at jeg kommer over uke 34 å kan føde vaginalt:) lillegutt har d fint ihvertfall❤
 
Da er jeg innlagt på sykehuset igjen,denne gang pga vannavgang. Vannet gikk 14.45 ca og ambulansen kom 20 min etterpå. Kom på sykehuset ca 15.20 og ble da lagt på ei fødestue. Ble undersøkt av lege og jordmor og siden d ikke kommer så mye fostervann og at livmorhalsen er litt lukket enda, så blir d ikke noe ks foreløpig. Og d er jo bra!:) men skulle d ta seg opp,så blir d ks,men håper d roer seg såpass at jeg kommer over uke 34 å kan føde vaginalt:) lillegutt har d fint ihvertfall❤
Krysser alt jeg har :)
Bra lillegutt har det bra :D
 
Krysser fingrene for at du kommer deg over uke 34!
 
Håper du har rett!;)
Var selv sikker på at jenta kom på langfredag i 2008,og d gjorde hun,tre uker før termin:eek: nå har jeg en følelse på at d blir fødsel ila helga,men håper jeg tar feil!:)

To dager til uke 33 nå ihvertfall!:)

Intuisjonen din virker farlig bra, huff. Nei håper du tar feil!
 
Intuisjonen din virker farlig bra, huff. Nei håper du tar feil!
Selv om jeg er drittlei,så håper jeg han blir der han er lengst mulig! Skal ikke kimse av magefølelsen nei,men hadde vært fint om den ikke stemte akkurat i dette tilfelle. Er heldigvis i de beste hender da:)
 
Krysser fingrene for at du kommer deg over uke 34!:)
 
Så bra at de passer godt på deg. Håper det holder seg rolig så du får ha han i magen en stund til! :)
 
Back
Topp