Oppdatering

Skal telle ned med dere. 9 dager til 33 uker :) Det klarer dere.
Dette ordner seg med barn,fjøs og det hele. Håper dere har noen som står på pletten for dere fremover :)
Håper du får komme hjem og kan holde deg i ro i kjente omgivelser ❤️
Har heldigvis familie som stiller opp:) håper jeg får reise hjem i morgen og at jeg kan nyte siste tiden av sv.skapet❤
 
Må være på sykehuset til i morgen,så får vi se da om jeg får dra hjem. Går jeg til uke 34 får jeg føde vaginalt,håper på d men tviler sterkt! Jm sa i dag at magen min har sunket veldig,merker d selv også. Fikk også skryt for å være tålmodig og at jeg hadde fin gravid mage og d sugde jeg til meg som en svamp!:D hadde besøk av mannen i sted, dette går naturligvis inn på han også,denne uvissheten.. Han er i beredskap hele tiden og mye som må organiseres med barn,fjøs,hus og hjem,han var nesten på gråten stakkar!:( synes han har vært enestående oppi alt dette❤

Og jeg syns vi har mye, med 2 bikkjer!! Noen ganger kan det virkelig være greit å se lenger enn sin egen nese ;)
Håper noen rundt dere hjelper han hjemme, så han kan bruke mest mulig energi på deg og den lille :)
 
Og jeg syns vi har mye, med 2 bikkjer!! Noen ganger kan det virkelig være greit å se lenger enn sin egen nese ;)
Håper noen rundt dere hjelper han hjemme, så han kan bruke mest mulig energi på deg og den lille :)
Hihi,vi har "bare" 220 søyer som er drektige,får 382 lam fra april til mai ;) + ei bikkje og fem barn (nå er bare to av de hjemme da) vi kan godt bytte for en dag altså!;)
 
Hihi,vi har "bare" 220 søyer som er drektige,får 382 lam fra april til mai ;) + ei bikkje og fem barn (nå er bare to av de hjemme da) vi kan godt bytte for en dag altså!;)

Tror jeg må stå over:whacky011 hehe. Da er dere jaggu tøffe!!!
 
Tror jeg må stå over:whacky011 hehe. Da er dere jaggu tøffe!!!
Mottoet vårt er: Alt går om man bare er innstilt på d!:) har selvfølgelig dager da man bare vil gi opp enkelte ting,for ting går ikke som smurt hele tiden..men med god støtte fra familie (uten de hadde vi ikke klart d), så går d utrolig godt altså:) jeg er helt sikker på at du også har noe som du klarer og ikke jeg,og slik er d for alle:)
(Ble i d dype hjørnet nå:p )
 
Fikk reise hjem i dag!:D men fikk streng beskjed om å ta d me ro. De regner me d blir noen runder fram og tilbake før lillegutt kommer..Men håper jeg får være hjemme til han blir født nå:) får "Royal treatment" av mann og barn,så skal virkelig ikke klage!;) bonusjenta på snart 5 år da hun kom hjem fra bhg og ga meg den beste klemmen: -d er så godt å ha deg hjemme igjen!❤
 
Så bra du fikk komne hjem og for en fantastisk familie du har, som støtter og hjelper :) Krysser fingrene for at du får være hjemme så lenge som mulig <3
 
Så godt å komme hjem ❤️ Slapp av og nyt dagene med oppvartning om omsorg for deg og lille ❤️
 
Så deilig å få være hjemme. Slapp godt av, så håper jeg at det holder seg rolig en stund til. :)
 
Får nå virkelig håpe at det roer seg et par uker til :) har en feeling på 35 for deg! Om det er uke 35 eller 35+noe vites ikke, men har en liten forutanelse ;)

Forutså jo at jenta mi kom på søndagen før termin. Men det var jo så nærme termin at det er litt enklere å gjette ;)
 
Får nå virkelig håpe at det roer seg et par uker til :) har en feeling på 35 for deg! Om det er uke 35 eller 35+noe vites ikke, men har en liten forutanelse ;)

Forutså jo at jenta mi kom på søndagen før termin. Men det var jo så nærme termin at det er litt enklere å gjette ;)
Håper du har rett!;)
Var selv sikker på at jenta kom på langfredag i 2008,og d gjorde hun,tre uker før termin:eek: nå har jeg en følelse på at d blir fødsel ila helga,men håper jeg tar feil!:)

To dager til uke 33 nå ihvertfall!:)
 
Back
Topp