Oppdatering

Takk :) babyen skal holde seg inne i 7 uker til er planen min :) ser ut til at tabeletten virker, har roet seg litt.. usikker på hvor lenge den varer jeg..

Hvis det begynner på igjen så får du kanskje riestoppende drypp?

Hvis det begynner på igjen så får du kanskje riestoppende drypp?
Aner ikke hva som skjer, får sikkert vite mere når jeg kommer til ålesund. Er leger som er mere utdannet der..

Ja dette er tydeligvis våren der de fleste skal føde før termin! men håper lille holder seg inne i noen uker til .. :)

men ønsker deg masse lykke til :)

Tabeletten hjalp ikke, så ble satt på drypp før jeg dro med helikopteret. Aner ikke hva som skal skje.. de tror ikke det blir fødsel sier de, men de er veldig opptatt av å prate om at alt går bra om han kommer osv, så blir litt forvirret.. men alt går vel bra.. får vel litt svar iløpet av dagen..

Ønsker deg masse lykke til, du er i gode hender :) Håper lille holder seg inne i noen uker til :)

Her var det mye spenning for deg, ser jeg... Ønsker deg masse lykke til enten det blir fødsel eller ei. Går nok bra uansett dette :-)

Så bra du fikk sjekket det. Håper alt går bra med dere og at det roer seg slik at den ikke blir påvirket mer. Masse lykke til.

Jeg lurer fælt på hva som er for kort når det gjelder livmorhalsen, jeg ble målt til 2.2 cm av en lege men en annen fikk den til å være 4 cm som igjen er helt normalt (?)

Så bra du fikk sjekket det. Håper alt går bra med dere og at det roer seg slik at den ikke blir påvirket mer. Masse lykke til.

Jeg lurer fælt på hva som er for kort når det gjelder livmorhalsen, jeg ble målt til 2.2 cm av en lege men en annen fikk den til å være 4 cm som igjen er helt normalt (?)
Her har jeg hørt så mange forskjellige tall at jeg kan ikke hjelpe deg.. blir litt forvirret av legene..

Her har jeg hørt så mange forskjellige tall at jeg kan ikke hjelpe deg.. blir litt forvirret av legene..
Kjære vene skal si dette byr på action for deg! Helikopter og greier- da høres det jo ikke ut som om det er til å spøke med.

Har en tur ute med ungene og kommer hjem til dette- håper virkelig det roer seg for deg!!

Tabeletten hjalp ikke, så ble satt på drypp før jeg dro med helikopteret. Aner ikke hva som skal skje.. de tror ikke det blir fødsel sier de, men de er veldig opptatt av å prate om at alt går bra om han kommer osv, så blir litt forvirret.. men alt går vel bra.. får vel litt svar iløpet av dagen..

Unner deg ikke situasjonen da jeg har vært der selv to ganger, men forhåpentligvis så klarer de å stoppe det med drypp og så får du ruge en stund til :)

Sender deg en god klem!

Håper med deg at det ikke blir noen fødsel på leeenge enda.
Masse lykke til :)
Stooor klem

PS har sendt deg en pm ;)

Kjære vene skal si dette byr på action for deg! Helikopter og greier- da høres det jo ikke ut som om det er til å spøke med.

Har en tur ute med ungene og kommer hjem til dette- håper virkelig det roer seg for deg!!
Alt har roet seg.. men føler meg mørbanket
. Ubehagelig.. vil hjem til senga mi.. vet at når (eller om) jeg kommer hjem skal føde bagen pakkes. Vet jo aldri hva som skjer.. er bare drittlei akkurat nå..

. Ubehagelig.. vil hjem til senga mi.. vet at når (eller om) jeg kommer hjem skal føde bagen pakkes. Vet jo aldri hva som skjer.. er bare drittlei akkurat nå..
Huff så slitsomt det må være. :(
Tenker masse på deg nå.
Godt å høre at ting har roet seg da :)

uff, jeg krysser fingrene for deg! Å leve i slik usikkerhet må være slitsomt:(
Masse lykke til :)

Det var jo ikke sånn det skulle bli! Du får kanskje vite mer i morgen på legen visitten, men slipper kanskje ikke hjem med det første? Håper det forblir rolig for deg og at du får ruge så lenge du ønsker! Krysser alt som krysses kan for deg!

Det var jo ikke sånn det skulle bli! Du får kanskje vite mer i morgen på legen visitten, men slipper kanskje ikke hjem med det første? Håper det forblir rolig for deg og at du får ruge så lenge du ønsker! Krysser alt som krysses kan for deg!
Får sikkert vite mere når de vet.. kanskje jeg fikk hjem i morgen kanskje senere, de viste ingenting.. kommer vel an på hvordan ting er når dryppet kobles av.. men jeg skal ruge lenge ennda jeg :)

Skjønner deg godt! Er først når de skrur av dryppet om de vet at det har roet seg. Holder fingrene krysset for at du får ruge litt til:) Da jeg ble skrevet ut sist så ble fødebagen min pakket også;)

Skjønner deg godt! Er først når de skrur av dryppet om de vet at det har roet seg. Holder fingrene krysset for at du får ruge litt til:) Da jeg ble skrevet ut sist så ble fødebagen min pakket også;)
Det skal kobles av i morgen, så er bare å vente.. har vondt magen og ryggen igjen, men ct apparatet viser liten aktivitet.. så nå er jeg sikkert bare mørbanket

Back
Topp