Oppdatering

Takk for at du oppdaterer! Må innrømme at jeg sender deg en tanke eller tre gjennom dagen;)
 
Takk for at du oppdaterer! Må innrømme at jeg sender deg en tanke eller tre gjennom dagen;)
Har ikke noe mere fornuftig å gjøre, må nå bare ligge her :p
Takk for at du tenker på meg:)
 
Masse lykke til uansett hva som skjer. Håper virkelig ikke du går i fødsel enda og får lov til å gå noen uker til. Sender deg en stor klem! =)
 
Sov godt Ulfa! Håper ting forblir rolig og at du får en god natts søvn!
 
Ojoj her skjer det saker...
Håper den lille ombestemmer seg og blir værende noen uker til. Håper du får en god natt søvn og masse lykke til ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Da ble det fullt på fødestua og jeg måtte flyttes til barsel.. jævlig kjedelig å ligge å høre på disse babyene når jeg skal holde min inne i minst 7 uker til..
 
Lykke til Ulfa, krysser fingrene for at det forblir rolig når dryppet kobles av og at du får lov til å dra hjem og ruge videre straks :)
 
Ligger med ct nå. Har tatt seg opp igjen, ikke at jeg kjenner noe til det. Kun et lite press i korsryggen, og det trodde jeg var ligge smerter.. aner ikke hva som skjer, men tror det er legevisitt snart..
 
Ligger med ct nå. Har tatt seg opp igjen, ikke at jeg kjenner noe til det. Kun et lite press i korsryggen, og det trodde jeg var ligge smerter.. aner ikke hva som skjer, men tror det er legevisitt snart..
Håper og håper på det beste at det roer seg <3
klem
 
Ligger med ct nå. Har tatt seg opp igjen, ikke at jeg kjenner noe til det. Kun et lite press i korsryggen, og det trodde jeg var ligge smerter.. aner ikke hva som skjer, men tror det er legevisitt snart..

Får håpe du får noen gode svar da, kjedelig å ikke vite!! Masse lykke til, håper lille holder seg i magen noen uker til! :)
 
Tenker mye på deg i dag altså!!! Krysser alt for at det ordner seg bra :)
 
Krysser fingrene for deg, og håper at den lille holder seg inne i magen enda en stund. Men skulle babyen få det travelt, så er du jo kommet såpass langt at det skulle gå helt fint det også, bare litt ekstra tid på sykehus. Men som sagt, vi satser på enda noen kjedelige uker.
 
Hvordan går det? Noe nytt? Tatt av dryppet ennå?
 
Livmorhalsen har ikke forandret seg fra i går. Skal kobles av dryppet nå, så får vi se hva som skjer. Må vertfall være her til i morgen. Så blir det nye kontroller i morgen om ikke det skjer noe spesiellt i natt.. krysser fingrene..
 
Uff så kjedelig! :( Tenker på deg en del ganger om dagen! Lykke til
 
Livmorhalsen har ikke forandret seg fra i går. Skal kobles av dryppet nå, så får vi se hva som skjer. Må vertfall være her til i morgen. Så blir det nye kontroller i morgen om ikke det skjer noe spesiellt i natt.. krysser fingrene..
Godt det ikke er skjedd mer i natt- men det er vel mest spennende å se hva som skjer nå som du skal av dryppet kanskje? Du får i hvertfall tid til din nye hobby om ikke annet;)
 
Godt det ikke er skjedd mer i natt- men det er vel mest spennende å se hva som skjer nå som du skal av dryppet kanskje? Du får i hvertfall tid til din nye hobby om ikke annet;)
Jeg er veldig spent.. lurer litt på hvor lenge dryppet er i systemet også, hvor fort det egentlig kan gå når de kobler det av.. å hva de gjør om det starter på igjen.. blir en del spørsmål..
Den nye hobbyen går som en drøm :D det var jo enkelt:D kommer vel et bilde når jeg kommer litt lengre :)
 
Så bra! Gleder meg til å se bilde!
 
Hvordan har natten vært?
 
Hadde noen kynnere i går kveld etter jeg dusjet og var oppe og gikk.. men så sovnet jeg, og nå føler jeg meg helt fin :)men så kommer jo spørsmålet om hva jeg kan gjøre når kynnerne kommer så lett.. får vell vite mere på legevisitten :) men har trua på at jeg får hjem :D
 
Back
Topp