Oppdatering

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Er innlagt på sykehuset. Livmorhalsen (heter det det? Mulig jeg skriver feil nå :-P ) er for kort. Skal få medisiner for at livmoren skal roe seg ned. Blir flyttet til ålesund om ting ikke roer seg.. får ikke vite noe mere før i mårgen.. har ingen åpning...

Er innlagt på sykehuset. Livmorhalsen (heter det det? Mulig jeg skriver feil nå :p ) er for kort. Skal få medisiner for at livmoren skal roe seg ned. Blir flyttet til ålesund om ting ikke roer seg.. får ikke vite noe mere før i mårgen.. har ingen åpning...
Godt du har kommet deg på rett side av fjorden og er i gode hender i det minste!
Håper du klarer å få slappet litt av iløpet av natta :)
Lykke til i morgen!

Oi! Masse lykke til!

Er innlagt på sykehuset. Livmorhalsen (heter det det? Mulig jeg skriver feil nå :p ) er for kort. Skal få medisiner for at livmoren skal roe seg ned. Blir flyttet til ålesund om ting ikke roer seg.. får ikke vite noe mere før i mårgen.. har ingen åpning...

Krysser fingrene for at den tabletten du får(regner med at det er det samme som jeg fikk) hjelper :) Nå er du jo i de tryggeste hender i hvertfall! Godt du dro og fikk sjekket det opp! Vet du hvor kort livmorhalsen din er/var?

Krysser fingrene for at den tabletten du får(regner med at det er det samme som jeg fikk) hjelper :) Nå er du jo i de tryggeste hender i hvertfall! Godt du dro og fikk sjekket det opp! Vet du hvor kort livmorhalsen din er/var?
Jeg har ikke peiling på hvor kort den var. han sa det, men han sa så mange tall:p krysser fingre for at den hjelper. Første lungempdnongssprøyte er satt..

Jeg har ikke peiling på hvor kort den var. han sa det, men han sa så mange tall:p krysser fingre for at den hjelper. Første lungemodningssprøyte er satt..

Jeg har ikke peiling på hvor kort den var. han sa det, men han sa så mange tall:p krysser fingre for at den hjelper. Første lungempdnongssprøyte er satt..

Da er de tidlig ute! Bedre å være føre var:)

Da var det veldig bra at du fikk sjekket det opp! :)
Så fint at du nå er i gode hender, og blir passet på! :)
Er du alene der, eller har du familien i nærheten også?

Håper det roer seg ned, og at den lille holder seg i magen litt til! :)
Hvor mange uker er du nå?
Ønsker deg en god natt! :)

Da var det veldig bra at du fikk sjekket det opp! :)
Så fint at du nå er i gode hender, og blir passet på! :)
Er du alene der, eller har du familien i nærheten også?

Håper det roer seg ned, og at den lille holder seg i magen litt til! :)
Hvor mange uker er du nå?
Ønsker deg en god natt! :)
Jeg er 30 +2..
Vi bor egentlig 2 min fra sykehuset, så typen kjørte nettopp hjem :)

Så imarri bra at du tok tilfornuft! Ønsker deg lykke til og en rolig natt!

Masse lykke til!! Håper denne lille holder seg inne i magen noen uker til..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Åååå, masse lykke til.
Håper du får slappet av litt og at det ikke blir noen fødsel på leeeenge enda ;)

Da har aktiviteten tatt seg opp igjen, og jeg skal flyttes til ålesund. Har fått ny lungemodningssprøyte og tabelett for å roe livmora.. blir hentet med helikopter snart..

Da har aktiviteten tatt seg opp igjen, og jeg skal flyttes til ålesund. Har fått ny lungemodningssprøyte og tabelett for å roe livmora.. blir hentet med helikopter snart..
Bevares for action på deg :eek:
Håper det går greit for deg!
God tur til ålesund og lykke til med hva som er i vente :)

oi oi oi, nå ble det mye action her.
Masse lykke til
*stoooor klem*

Back
Topp