Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du har kommet deg på rett side av fjorden og er i gode hender i det minste!Er innlagt på sykehuset. Livmorhalsen (heter det det? Mulig jeg skriver feil nå) er for kort. Skal få medisiner for at livmoren skal roe seg ned. Blir flyttet til ålesund om ting ikke roer seg.. får ikke vite noe mere før i mårgen.. har ingen åpning...
Er innlagt på sykehuset. Livmorhalsen (heter det det? Mulig jeg skriver feil nå) er for kort. Skal få medisiner for at livmoren skal roe seg ned. Blir flyttet til ålesund om ting ikke roer seg.. får ikke vite noe mere før i mårgen.. har ingen åpning...
Jeg har ikke peiling på hvor kort den var. han sa det, men han sa så mange tallKrysser fingrene for at den tabletten du får(regner med at det er det samme som jeg fikk) hjelperNå er du jo i de tryggeste hender i hvertfall! Godt du dro og fikk sjekket det opp! Vet du hvor kort livmorhalsen din er/var?
Jeg har ikke peiling på hvor kort den var. han sa det, men han sa så mange tallkrysser fingre for at den hjelper. Første lungemodningssprøyte er satt..
Jeg har ikke peiling på hvor kort den var. han sa det, men han sa så mange tallkrysser fingre for at den hjelper. Første lungempdnongssprøyte er satt..
Jeg er 30 +2..Da var det veldig bra at du fikk sjekket det opp!
Så fint at du nå er i gode hender, og blir passet på!
Er du alene der, eller har du familien i nærheten også?
Håper det roer seg ned, og at den lille holder seg i magen litt til!
Hvor mange uker er du nå?
Ønsker deg en god natt!![]()
Bevares for action på degDa har aktiviteten tatt seg opp igjen, og jeg skal flyttes til ålesund. Har fått ny lungemodningssprøyte og tabelett for å roe livmora.. blir hentet med helikopter snart..
oi oi oi, nå ble det mye action her.Da har aktiviteten tatt seg opp igjen, og jeg skal flyttes til ålesund. Har fått ny lungemodningssprøyte og tabelett for å roe livmora.. blir hentet med helikopter snart..