Oppdatering UL i dag 6+3

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Hva skal man si..så ikke noe bankende hjerte enda, legen sa at det var kanskje fordi den ligger så høyt opp i livmora, å det er vanskelig å se når det er så smått..
Så ett lite fosteranlegg, så litt forandring siden sist..
Hun sa også at det er vanskelig å måle når det er så smått..

Fikk ny time onsdag i neste uke..vurderer å bestille en privat time uti uka..

❤️️Termin 5.januar❤️

Da har jeg bestilt meg time til privat gyn på fredag:)
Har ikke tålmodighet til å vente til onsdag i neste uke..

❤️️Termin 5.januar❤️

Jeg var også på ul i dag 6+2, hun så lille spire som lå midt i livmoren og akt så normalt ut, men klarte ikke hjerte slå enda. Gynokologen lurte på om jeg var litt kortere på vei og ville at jeg skulle komme tilbake på kontroll neste mandag :). Så da er vi fler som ikke har sett hjerte enda:). Kanskje du også er kortere på vei?:)

Termin: 6.januar 2015❤️

Jeg var også på ul i dag 6+2, hun så lille spire som lå midt i livmoren og akt så normalt ut, men klarte ikke hjerte slå enda. Gynokologen lurte på om jeg var litt kortere på vei og ville at jeg skulle komme tilbake på kontroll neste mandag :). Så da er vi fler som ikke har sett hjerte enda:). Kanskje du også er kortere på vei?:)

Kan muligens være en dag ell to kortere på vei..
Å så ligger spiren langt bak, det hadde visstnok noe å si på om man så hjertet slå så tidlig..

❤️️Termin 5.januar❤️

Da har jeg bestilt meg time til privat gyn på fredag:)
Har ikke tålmodighet til å vente til onsdag i neste uke..

❤️️Termin 5.januar❤️

Veldig lurt. D var privat gyn som fant hjerte hos meg, de bruker gjerne bedre tid enn de offentlige. Masse lykke til <3

❤️01.01.15❤️

Kan muligens være en dag ell to kortere på vei..
Å så ligger spiren langt bak, det hadde visstnok noe å si på om man så hjertet slå så tidlig..

❤️️Termin 5.januar❤️
Vi får bare smøre oss med tålmodighet og håpe vi ser noe bankene hjerte neste gang❤️.

Ventet på din oppdatering, men neste gang ser du det:Heartred

Er nok bare for tildlig, på klinikken jeg går vil de ikke se etter hjertet før uke 7 for å være sikre :)

Er nok som andre si at det er for tidlig

Krysser fingrene for et bankende hjerte på fredag <3<3

Back
Topp