Ja er vel en del som ikke er med eller man vet sikkert ikke har startet.Gel
Glemte å oppdatere med tråder, sjekker for alle i kveld - evt kun for de som er interesserte?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er vel en del som ikke er med eller man vet sikkert ikke har startet.Gel
Glemte å oppdatere med tråder, sjekker for alle i kveld - evt kun for de som er interesserte?![]()
Trenger ikke å sjekke for megGel
Du har kontroll eller hektet deg av racet?Trenger ikke å sjekke for meg![]()
Hekta av. Har helt glemt tråder, så har ikke starta noenDu har kontroll eller hektet deg av racet?
Hehe. Er jo bare de to siste som er avhengig av tråder da. Og er vel kanskje ikke de premiene du hadde i tankene ? Eller?Hekta av. Har helt glemt tråder, så har ikke starta noen![]()
Hm, nei! Må nok ikke å sjekke igjen daHehe. Er jo bare de to siste som er avhengig av tråder da. Og er vel kanskje ikke de premiene du hadde i tankene ? Eller?
Ikke eller inn?Hm, nei! Må nok ikke å sjekke igjen da![]()
Inn...Ikke eller inn?
JeppInn...ikke så interessert i de to største premiene, så da er jeg fortsatt i gamet på resten. (De som ikke krever tråder)
Okei får starte en til . Jooda det går om du vilEr på farta,så var litt vanskelig å telle. Tror jeg fant 13 på meg og 24 på deg. Starte en til for å være sikker?
Kommer meg nok opp til 15, men 25 skjer ikke i dag![]()
Nja, var på jobbkonferanse hele dagen. Med mindre jeg spammer ut 12 nå så er det bare å glemmeOkei får starte en til . Jooda det går om du vilhihi
Det er spamming som er innaforNja, var på jobbkonferanse hele dagen. Med mindre jeg spammer ut 12 nå så er det bare å glemme![]()