Oppdatering nr2 Ingrid Adele Prematur/hjertefeil

Viva76

Forelsket i forumet
Hei Alle sammen.
Må takke dere ALLE 29stk som sendte meg en så utrolig fin blomst(er) var sååå fin, jeg ble rørt til tårer!!! Varmet utrolig i en så tung stund!

Ingrid Adele har hatt et ustabilt føgn for første gangpå fredag og i natt, med pulsfall og metningsfall,og hovnet opp litt som hun har fått vanndrivende for. Hun har igjen blitt fin, men pga rynket ansikt i dag ,(tegn på smerte) må de undersøke henne mer og kanksje gi henne smertestillende. Det gjør så fryktelig vondt om hun har smerter eller ubehag. Håper virkelig det ikke har noemed hjertet å gjøre,men det vet de ikke enda, for det er ikke umulig at det er prematurrelatert heller.men det må de sjekke først. Legene er jo kritiske og gir oss ikke noe håp,men sykepleierne og barnespesialistene håper med oss og gir oss håp. Gir jeg opp håpet,har jeg jo tapt!!! Hun ble født 886gram, og har vært helt nede i 816gram(vanlig å gå ned i begynnelsen), nå er hun oppe i 915gram, og vi håper hun går sakte oppover(ikke fort, for det er ikke bra for hjertet).. jeg har hatt henne på brystet 5ganger nå, og tonny har også fått gleden. Skiftet bleie på henne og stelt henne begge to, håper jeg får mange mange mange maaaaaange  sjanser til. .. Tusen takk enda en gang til dere alle som sendte meg blomstene, slenger inn et bilde jeg tok av dem.
(vet ikk ehelt om jeg nevnte dte forrige gang, men den 21.mars ble hun døpt. bedte 6 stk,inkludert faddere men hele 18 stk kom, utrolig da vi bestemte oss kvelden i forveien) en utrolig verdig sermoni var det.

Varme klemmer Viva og tonny( ha gode tanker og bønner for Ingrid Adele) Gla i dere

legger inn et lite bilde av vår lille familie

Klem

kjære viva!!!!! skjønner at det er utrolig vanskelig og tungt for dere nå. jeg kan ikke sette meg inn i deres situasjon og følelser nå. for det er for vanskelig men jeg kan tenke meg det ikke er lett. dere må ikke gi opp håpet på deres lille jente. hun er sterk. det er sikkert vanskelig at legene ikke gir dere noe håp. men hold fast på motet og håpet deres. det trenger hun virkelig. håper at det går rette veien for dere snart. så dere kan slappe litt av å ta det med ro, det koseter store krefter å gå å vente å ikke vite hva som skal skje. jeg og min familie sender dere de aller varmeste tanker i denne tunge tiden.

takk pia, ja jeg har merka det koster,  uvant situasjon, men ja vi må være sterke for henne, og aldri gi opp håpet! takk myyye for gode tanker

OJOJOJ for et lite nurk som har kommet alt for tidli!!!

Håper virkelig at hun vokser seg stor og sterk og at det ikke er noe alvorlig med lille nurket!!!

Masse lykke til

hei kjære viva!
så søt Ingrid Adele er[;)] tenker kjempe masse på dere og håper av all mitt hjertet at dette skal gå helt fint[;)] Ikke gi opp håpet.det er jo bra at hun har lagt på seg såpass å da. syntes dere er kjempe tøffe og snilt at du oppdaterer oss. mange gode klemmer fra meg[:)]

KJære Viva!
Jeg og mine tenker mye på deg og dine og sender gode tanker og håp til lille Ingrid Adele og din familie! Håper og føler av hele mitt hjerte at dette skal gå bra!!
Har selv erfaring fra prematur fødsel i form av min gudsønn (fetter) som ble født 3 mndr for tidlig og veide 750 gr. Det var også noen tøffe tak, men gutten er i dag 14 år. Og bare det å tenke på at det var 14 år siden og at legenes kunnskaper er kommet langt siden da gir meg stort håp for deres lille vakre jente.

STOR KLEM FRA STREDET [:)]

Kjære Viva.
Må bare si at jeg tenker mye på dere!
Dere må ta med dere hver eneste dag som en seier for lille Ingrid Adele. Hver dag er hun nærmere målet om operasjon, og hver dag vokser hun seg sterkere!
Dere må aldri gi opp håpet! Dette skal dere klare sammen...

Takk for at du oppdaterer oss her inne...
Rart i grunn, at noen man ikke kjenner og aldri har møtt kan gjøre så sterkt inntrykk som deres historie har gjort på oss...
Det blir liksom så nært.. Sikkert fordi lillejenta di er like stor som de barna vi selv bærer i magen.

Jeg og alle mine krysser fingrene for dere...
Stå på! Finn lyspunktene og styrken hos hverandre..

Stor klem fra nord..

hei igjen viva!!!! ville bare fortell deg om ei venninde av meg hun ble født13 uker for tidlig for 27 år siden hun var liten og slet mye i begynnelsen, men kom seg gjennom det. i dag er hun frisk og fin å har to barn selv. så ikke gi opp håpet. det er mulig.. stor klemm

det er utrolig hvilke undere som kan skje md sånne små nurk, så jeg håper og tror med dere at dette skal gå rette veien!! lillejenta deres har jo vokst og alt, så får håpe at hjertet vokser med og blir sterkere for hver dag som går[:)] forstår at dette må være en ufattelig vanskelig situasjon! mange store klemmer til dere alle tre

Ønsker dere fortsatt masse masse lykke til. Tenker mye på dere. Håper virkelig at dette ordner seg for dere. Hærlig lite nurk dere har fått.

Store gode klemmer fra meg.

så flott av deg å oppdatere oss, settes veldig pris på[;)]
kjempe flott jente dere har fått.
tenker masse på dere og håper og tror at alt vil gå bra for dere.
masse klemmer og gode tanker fra meg.

Kjempefint å høre at det går framover med dere! Nå får vi bare håpe lillemor fortsetter å holde seg stabil i tiden som kommer, og at de fortsetter å øke melkemengden, så hun legger på seg masse!!! [:)] 

Kjempflott at du likte blomsten, den så akkurat like fin ut som jeg håpet!! Jeg synes det var så søtt med den "mor&barn-buketten" da jeg fant den, at den måtte det bli! [:D] En til deg og en til lillemor. Pappa fikk bare en liten hilsen, da men.... [8|] [:)]

Vi gleder oss til videre oppdateringer, Viva! Og krysser fingrene for dere hver dag som går!! [:)]

Masse klemmer fra Boblemor

Hei Viva!!

Åhh gud som tårene triller når jeg leser det du skriver!!
Fy søren så utrolig tøft dere må ha det!! [:(] Bare tenker på at du bare har fått holde henne 5 ganger!! [&o] Men det er jo mye mye bedre enn ingengang da iallefall, og håper av hele mitt hjerte at du får sjansen til å kose og klemme henne i mange år fremover!

Fælt å høre legene si de ikke gir dere håp, men de tør vel ikke si noe i tilfelle.. Men det er kjempebra dere beholder håpet uansett hva de sier, for uten håp så har man ingenting [:(]

Utrolig sterkt gjort av deg å holde oss oppdatert. Setter jeg virkelig pris på. Jeg tenker så masse på dere og parter med mannen min om dere stadig! Vist bilder av lille Ingrid Adele og sånn til han!
Nydelig familie er dere!!

Lykke til fremover... Tenker masse på dere!!

Klem

Jeg og Mannen min tenker masse på dere, Viva! Vi håper at det går bra med Ingrid Adele, og at hun får operasjonene sine, og vokser opp til å bli en stor og flott jente!

Flott at hun har lagt på seg og vokser da. [:)] Og jeg kjenner at jeg er så glad for at legene har kommet så langt som de har den dag i dag! Du skal se alt går bra med lillejenta di!

Så koselig at det ble en fin dåp. Og med så mange! [:)]

Og så fint at du likte blomstene. Det er jo så utrolig mange her inne som tenker på dere!

Takk for at du vil og orker oppdatere oss her på forumet. Vi følger jo spent med! [:)] Stor klem fra Lillepusen, Lilleprinsen og Tiger`n

Kan jo bare ønske dere masse lykke til videre.. Tenker masse på dere! Håper den lille prinsessa deres kommer seg gjennom den tøffe tiden og blir sterk nok til at dere kan puste litt!!!

Mange klemmer!!!

Krysser fingrene for dere, og håper at dere snart får muligheten til å slappe ordentlig av! Det må være utrolig tungt å være i deres situasjon...! Ta godt vare på hverandre, deres lille vakre datter er nok i de beste hender. Ikke mist håpet, dette skal gå bra!

Hei Viva!
Så utrolig sterkt av deg å holde oss oppdatert! Det var et nydelig bilde av dere! Må være utrolig godt å kunne holde henne litt inntil seg...
Tenker mye på dere hver eneste dag, og håper så inderlig at jenta deres vokser seg sterkere i rett tempo, slik at hun kan klare hjerteoperasjonen hun trenger.. Hun virker som en liten tøffing, utfra det du forteller. Så bra at hun nå har tatt igjen fødselsvekten sin..
En utrolig tøff situasjon å være i, håper dere finner styrke til å klare disse dagene på best mulig måte..
Krysser fingrene for at det går stabilt fremover med henne nå

Stor klem fra liten*venn

Back
Topp