Oppdatering nr2 Ingrid Adele Prematur/hjertefeil

Jeg hører ikke til her, men kunne ikke la være å skrive, når jeg leste historien deres..
Jeg kan ikke engang forestille meg hva dere går gjennom..
Var et nydelig bilde av dere tre du har lagt ut!! Dette klarer dere sammen, det er jeg overbevist om!! Er nok en liten fighter det der ja[;)]

Vil egentlig bare ønske dere masse lykke til videre, håper du fortsetter å oppdatere, er spent på å lese om fremgangen til prinsessa deres!!![:)]

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, men jeg tenker på dere. Det må være så utrolig tøft det dere går igjennom nå. Nydelig liten jente dere har fått, så bra at hun legger på seg i riktig tempo!

Mange klemmer og tanker sendes deg og familien din.

For en nydelig liten familie dere er...Jeg sender alle varme tanker og ønsker dere all lykke...Tenker masse på dere..Klem[:)]

mange varme tanker til dere alle tre
Godt at det er noe lys i en mørk tid!
lykke til videre vennen!
Hold på håpet!
klem!
[:)]

ORIGINAL: fruluna

Hei Viva!!

Åhh gud som tårene triller når jeg leser det du skriver!!
Fy søren så utrolig tøft dere må ha det!! [:(] Bare tenker på at du bare har fått holde henne 5 ganger!! [&o] Men det er jo mye mye bedre enn ingengang da iallefall, og håper av hele mitt hjerte at du får sjansen til å kose og klemme henne i mange år fremover!

Fælt å høre legene si de ikke gir dere håp, men de tør vel ikke si noe i tilfelle.. Men det er kjempebra dere beholder håpet uansett hva de sier, for uten håp så har man ingenting [:(]

Utrolig sterkt gjort av deg å holde oss oppdatert. Setter jeg virkelig pris på. Jeg tenker så masse på dere og parter med mannen min om dere stadig! Vist bilder av lille Ingrid Adele og sånn til han!
Nydelig familie er dere!!

Lykke til fremover... Tenker masse på dere!!

Klem

Må bare signere Fruluna her, sa alt som eg hadde tenkt å si. Stor klem

Inne og snoker litt jeg. Håper virkelig alt går deres vei. Leger og alt er jo så flinke i dag.
Har selv en sønn som ligger på prematuravdelingen nå. Han er født i uke 28+4.
Ønsker dere all lykke fremover. Og ta godt vare på hverandre.

Jeg blir så glad hver gang jeg ser du har vært her inne for dette går veldig innover meg, godt å høre nytt fra dere.
Vit at vi tenker masse på dere og ønsker dere lykke til hver dag. STOR KLEM
Sender over en sommerfugl med tingelingstøv som skal strø masse lykke over Ingrid Adele og dere to.

ORIGINAL: Viva76

Hei Alle sammen.
Må takke dere ALLE 29stk som sendte meg en så utrolig fin blomst(er) var sååå fin, jeg ble rørt til tårer!!! Varmet utrolig i en så tung stund!

Ingrid Adele har hatt et ustabilt føgn for første gangpå fredag og i natt, med pulsfall og metningsfall,og hovnet opp litt som hun har fått vanndrivende for. Hun har igjen blitt fin, men pga rynket ansikt i dag ,(tegn på smerte) må de undersøke henne mer og kanksje gi henne smertestillende. Det gjør så fryktelig vondt om hun har smerter eller ubehag. Håper virkelig det ikke har noemed hjertet å gjøre,men det vet de ikke enda, for det er ikke umulig at det er prematurrelatert heller.men det må de sjekke først. Legene er jo kritiske og gir oss ikke noe håp,men sykepleierne og barnespesialistene håper med oss og gir oss håp. Gir jeg opp håpet,har jeg jo tapt!!! Hun ble født 886gram, og har vært helt nede i 816gram(vanlig å gå ned i begynnelsen), nå er hun oppe i 915gram, og vi håper hun går sakte oppover(ikke fort, for det er ikke bra for hjertet).. jeg har hatt henne på brystet 5ganger nå, og tonny har også fått gleden. Skiftet bleie på henne og stelt henne begge to, håper jeg får mange mange mange maaaaaange  sjanser til. .. Tusen takk enda en gang til dere alle som sendte meg blomstene, slenger inn et bilde jeg tok av dem.
(vet ikk ehelt om jeg nevnte dte forrige gang, men den 21.mars ble hun døpt. bedte 6 stk,inkludert faddere men hele 18 stk kom, utrolig da vi bestemte oss kvelden i forveien) en utrolig verdig sermoni var det.

Varme klemmer Viva og tonny( ha gode tanker og bønner for Ingrid Adele) Gla i dere

Dette her hadde ikke jeg fått med meg.. Har ikke hatt tilgang på nettet på et par uker. Så trist å høre om lille jenta deres. Men de er jo så utrolig flinke i dag at du skal se det kommer til å gå bra!
Jeg fikk selv en gutt i uke 30, som veide 1195 da han ble født. Han er i dag en frisk og fin andreklassing uten varige men etter den tøffe starten sin. Så du må ikke slutte å håpe og tro!
Lykke til videre til dere alle tre! Skal sende masse gode og positive tanker til dere!

kjære viva 76! tenker masse på dere og håper at alt skal gå bra[;)]

Mine varmeste tanker og lykkeønskninger går til dere alle tre

Hei Viva[;)] Tenkte masse på deg og dine.. krysser fingrene for at dette går strålende[:D] 

Lykke til!

Back
Topp