Oppdatering Ingrid Adele/prematur/hjertefeil for viva76

KJære deg!
Dette var så ufattelig trist. Vi har tenkt så masse på viva,mannen, lille Ingrid Adele disse ukene og håpet så inderlig at alt skulle gå vel.

Vår dypeste medfølelse og omtanke til alle pårørende.
Du må hilse viva så inderlig mye og si at de er ennå i våre tanker.

Klem fra Stredet m/fam.

Dette var forferdelig trist....Jeg sender all medfølelse og varme tanker til Viva76 og hennes familie.....

Uff, så forferdelig forferdelig trist!!! Jeg har ikke ord...

Jeg og mannen min sender vår største medfølelse til viva76, deg og hele familien.

Sender de varmeste tanker til Viva og hennes familie.. Skal tenne et lys for dere ikveld.

ORIGINAL: siri01

så utrolig trist å høre[:(] jeg kan ikke tenke meg hvordan viva og samboeren har det nå, sender masse varme tanker og mange klemmer.

signerer

Så forferdelig trist[:(][:(][:(] ord kommer til kort i en slik situasjon[:(][:(][:(] mine varme tanker går til dere...

Kondolerer. Dette var tungt å lese. D kom mange tårer.
Vanskelig å vite hva man skal skrive i en slik situasjon. Den utrolige sorg og smerte de må føle nå, kan vel ingen ord veie opp for. Men tenker på dere. Mange klemmer

[:(] Sender mine varmeste tanker og dypeste medfølelse til dere som nå sitter med den tyngste sorgen i verden. Det er helt ubegripelig at sånt kan skje. Håper dere får snakket masse sammen om den vesle jenta og hva hun betyr for dere.

Varm klem fra Maur 

Så utrolig trist å høre. Ord blir fattige. Sender over varme tanker og gode klemmer..

Så utrolig trist lesing. Mange varme tanker til viva og hennes mann.
Ord blir små i en sådan stund.

Mange klemmer fra meg

Sender våres varmeste tanker til Viva med familie. Ta godt vare på gode minner om deres skjønne lille engel. Ta godt vare på hverandre i tiden fremover.

Hilsen Spiremor82 og samboer.

Sender varme tanker til Viva og samboeren. Så vanvittig urettferdig at sånt skal skje..[:(]

R.I.P

Jeg har ikke vært her inne så veldig lenge, og har ikke helt fått med meg hele historien, men det var vondt og høre at det lille nurket ikke klarte seg..tårene triller her...[&o]livet er urettferdig..har selv mistet mitt tantebarn på 14 år..så vet hvor vondt det er, særlig når det gjelder små uskyldige barn..[&o] vær sterke!!! Alle mine varmeste tanker går til dere..

Å, så forferdelig!!!! Aner ikke hva jeg skal skrive, annet enn at jeg virkelig føler med hele familien!!!!!

Back
Topp