Oppdatering Ingrid Adele/prematur/hjertefeil for viva76

Angel83

Flørter med forumet
Hei alle her inne på termin juni. Det er med tungt hjerte jeg skriver dette.Men jeg har fått forespørsel av noen her inne om hvordan det går med søsteren min og lille Ingrid Adele,og etter samtale med søsteren min har jeg den tunge oppgave å meddele at Vår alles kjære lille nydelige vakre herlige søte uskyldige Ingrid Adele sovnet inn på mammas bryst Torsdag 29mars.Det hele kom så brått og uventet.Vi har alle vært realistiske,men også veldig positive og tenkt at dette skal gå bra.At Ingrid Adele skulle vokse seg stor,få hjerteoperasjonen hun sårt trengte og være i blant oss i mange mange mange år framover.Vi har sett for oss mange bursdager,17maifeiringer,julaftener,den første sittingen,smilet,gripingen etter ting og tang,nysgjerrigheten på livet,alle lekene,alle de ROSA kjolene (som jeg veldig sterkt ønsket å kjøpe),den første krabbingen, de første skrittene ,de første ordene og alt hva det innebærer å ta del i et nydelig barns liv. Jeg skriver på vegne av min søster,men kan ikke dele med dere den smerten og sorgen hun føler nå.Jeg er selv mamma,og kan ikke i min villeste fantasi vite hvordan det er å miste sitt barn som er så utrolig sterkt ønsket.Livet er så svart og hvitt.Sorger og gleder.Man vet aldri hvordan livet er og hva det vil gi deg eller ta fra deg. Ingrid Adele  sitt hjertet var ikke så sterkt. Ikke fysisk.Hun Fikk en infeksjon i kroppen som stammet fra navelen der kateteret satt..(kateteret var inngang til medisiner og mat osv..etter hva jeg har forstått)denne infeksjonen gikk opp og ned.Den dagen Ingrid Adele sovnet inn på mammas bryst hadde vi fått beskjed om at infeksjonen hadde gått ned..alt så ut til å gå mye bedre..antibiotikaen virket og min kjære søster og hennes samboer skulle få lov til å bade Ingrid Adele for første gang.Alt gikk bra.Viva sang sanger og badet henne.hun koset seg i badet og var så livsterk..så glad...de filmet det hele som vi fikk sett etterpå.Jeg og min søster og min mamma var tilfeldig og besøkte Viva og Tonny denne dagen.Dessverre,brått og uventet ble Ingrid Adele svært dårlig.Hjertet klarte ikke lenger. Det er med stor klump i halsen og tårevåteøyne jeg sitter og skriver dette.Dette er og var en helt forferdelig opplevelse.Å  se mitt tantebarn forlate oss,se smerten til min søster og min svoger og hvor utrolig sterke og rolige de måtte holde seg for sin datter idet hjertet hennes sluttet å slå.DE gjorde alt for sin datter.Selv til siste slutt.Nå orker jeg ikke skrive mer.Ingrid Adele blir begravet imorgen.Dette er helt uvirkelig.et mareritt eller en forferdelig film som aldri tar slutt.Viva velger å ta en pause fra babyverden en stund.Men hun ville gjerne jeg skulle gi dere en oppdatering og hun takker så mye for all støtte og gode ord hun har fått fra dere. Dere må bare skrive hilsner til henne,selvom hun ikke med en gang orker å svare..

en kjærlig hilsen fra fadder og tante Annveig.

Nei så forferdelig[:(][:(][:(] sender min medfølelse til viva76 og hele hennes familie.

Klem fra cathrine

Huff, så ubeskrivelig trist[:(][:(]
Tårene triller her og ordene kommer liksom til kort...
Men tusen takk for at du klarer å dele det med oss.
Vi er nok mange her som har krysset fingre og ventet spent på oppdatering...
Og alle hadde vi håpet at den skulle være positiv.
Ta godt vare på hverandre og vit at vi tenker på dere...

Jeg kondolerer og har en viss anelse nå hvordan dere alle har det ettersom jeg har opplevd det samme i min familie.  Jeg ønsker dere lykke til og ta godt vare på viva og mannen hennes i denne vonde perioden.............som beklageligvis vil vare lenge. Ingenting er verre enn når et barn går bort[:(]

Klem

Tusen takk for gode ord og tanker.Jeg skal ta dem med inn til viva imorgen.Håper det går bra for dere at jeg skrev så detaljert som jeg gjorde.Er selv gravid og vet hvordan slike hendelser påvirker en følelsesmessig ikke minst når hormonene står i høygir.Synes det var så herlig av dere at dere sendte blomster til henne når hun var på sykehuset.De var nydelige og hun satte veldig stor pris på det.

Kjærlig hilsen Fadder og tante Annveig.

[:(][:(][:(][:(] 

vet ikke hva jeg skal si. alle tanker går til viva og hele familien. kan ikke tenke meg hvordan det er å miste noe så kjært og nært. 
ta godt vare på minnene om den tiden dere fikk sammen med Ingrid Adele.

mange varme tanker og klemmer fra lille pooh

Uff nei så forferdelig!! Det var en ufattelig trist start på morgenen å lese dette [:(][:(]
Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, for ord blir så altfor fattige i en sånn sammenheng.

Trodde virkelig at nydelige Ingrid Adele skulle klare dette her! Hun virket så sterk og livsglad. Jeg klarer ikke tenke på hvor fælt det må være for Viva og mannen hennes akkurat nå. Og for dere også som står de nær.
Og deg da, som er gravid i tillegg!!! Det må være kjempetøft for dere!
Håper dere alle får den støtten og hjelpen dere trenger til å komme gjennom dette her.
Forstår veldig veldig godt at Viva vil ha en pause herifra. Men du må hilse henne så mye og si at vi tenker så mye på de!!!

I kveld skal jeg tenne ett lys for Ingrid Adele og det skal brenne til minne om den vakre lille jenta deres!!

Mange klemmer fra Anne

Uff.... Denne dagen startet i hvertfall med tårer.... [&o] 

Dette var forferdelig trist å lese... Jeg vet ikke hva jeg skal si, for det er rett og slett ingenting man kan si som rettferdigjør eller leger sorgen etter det som har skjedd.

Jeg har selv mistet et nyfødt barn, og vet hvordan det føles. Men jeg var "heldigvis" klar over det før han kom til verden at han ikke ville overleve fødselen. Så vi hadde ikke det håpet som Vivian og Tonny har hatt i disse 2 ukene. Det må være så mye mer grusomt å bli kjent med den lille jenta si, for så å brått bli tatt fra dem....

Vi får prøve å tenke at lille Ingrid Adele har fått hvile, og slipper å kjempe så hardt lenger. Hun må ha vært fryktelig sliten, lille jenta...... [&o] 

Alle tanker går til Vivian og Tonny... [:(] 

Dette var kjempe trist å lese. Kan ikke sette meg inn i situasjonen av å miste babyen sin. Håpet virkelig at hun skulle klare seg og at alt skulle bli bra.

Sender over masse masse varme tanker og gode klemmer og håper viva og hennes samboer får masse støtte i tiden som kommer.

dette var ufattelig trist å lese. jeg hadde også så stor tro på at dette kom til å gå bra. ord er vanskelige å finne i en slik situasjon, å å sette seg inn i deres smerte er umulig. jeg og min familie sender dere de aller varmeste tanker i denne vanskelige stunden.skjønner at viva vil ta pause fra bv, men hun må huske at vi er her hvis hum trenger oss. sender en god klem til dere alle.

så utrolig trist å høre[:(] jeg kan ikke tenke meg hvordan viva og samboeren har det nå, sender masse varme tanker og mange klemmer.

Kjære Viva og familien!
Dette var utrolig triste nyheter! Sitter her og gråter med dere. Forstår at dette er tungt for viva og mannen men kan du ikke overrekke en hilsen fra oss her inne og si at vi føler med dem. Utrolig trist at vi ikke fikk dele mer tid med Viva og Ingrid Adele.

Varm klem til dere alle.

Kondolerer til viva og hennes familie.

Som fler her sier, jeg eier ikke ord for hva jeg kan si i en slik situasjon. Dette var utrolig trist, og vi håpet jo med deres familie at Ingrid Adele ville klare seg gjennom dette.

Igjen, kondolerer til viva og samboer - men også resten av familien i denne tunge stunden. Sender varme tanker til dere.

Kjære Viva og Tonny!

Ingen ord er dekkende for det jeg ønsker å si til dere, vit at jeg tenker på dere og føler med dere i denne stunden!

Ta vare på de minnene dere har fra tiden dere fikk sammen med Ingrid Adele og ta vare på hverandre!

Klemmer fra meg!

det var ufattelig vont å lese...[:(]
noe så urettferdig.. å miste ei nydelig jente sånn.
varme klemmer og tanker til dere.

Uff jeg veit ikke hva jeg skal si, dette gjør meg så utrolig vondt når jeg leste dette.
Dere må ta vare på hverandre og trøste hverandre tiden fremover, jeg har ingen anelse om hva og hvordan dere har det nå, men det jeg veit er at det er vanvittig vondt og miste noen så nær.
Mine tanker går til henne og hennes familie.
Du må hilse så mye.

Mange varme klemmer fra Tora84

Finner ikke ord for hvor vanskelig og trist dette var å lese.

Dere får ta godt vare på hverandre i tiden fremover, og vit at vi er mange som tenker på dere og føler med dere.

Den største kondulanse.. 

Å nei! Så ufattelig trist[:(] Sender mange varme tanker i den tunge tiden.

Kjære Viva og Tonny!

Så utrolig trist å lese! Gråter for dere og lille Ingrid Adele nå. Å miste et barn er det verste et menneske kan oppleve, jeg mistet selv min lille datter i februar i fjor. Det finnes ingen ord som beskriver noe slikt.
Tenker masse på dere, vet det er forferdelig tøft.
Det høres ut som dere har nær familie rundt dere og det er godt. Håper dere får all den hjelp og støtte dere trenger i tiden fremover..

Store klemmer fra liten*venn

ORIGINAL: Blue_Angel

så utrolig trist å høre[:(] jeg kan ikke tenke meg hvordan viva og samboeren har det nå, sender masse varme tanker og mange klemmer.

Mvh Margrethe

Back
Topp