Hei alle her inne på termin juni. Det er med tungt hjerte jeg skriver dette.Men jeg har fått forespørsel av noen her inne om hvordan det går med søsteren min og lille Ingrid Adele,og etter samtale med søsteren min har jeg den tunge oppgave å meddele at Vår alles kjære lille nydelige vakre herlige søte uskyldige Ingrid Adele sovnet inn på mammas bryst Torsdag 29mars.Det hele kom så brått og uventet.Vi har alle vært realistiske,men også veldig positive og tenkt at dette skal gå bra.At Ingrid Adele skulle vokse seg stor,få hjerteoperasjonen hun sårt trengte og være i blant oss i mange mange mange år framover.Vi har sett for oss mange bursdager,17maifeiringer,julaftener,den første sittingen,smilet,gripingen etter ting og tang,nysgjerrigheten på livet,alle lekene,alle de ROSA kjolene (som jeg veldig sterkt ønsket å kjøpe),den første krabbingen, de første skrittene ,de første ordene og alt hva det innebærer å ta del i et nydelig barns liv. Jeg skriver på vegne av min søster,men kan ikke dele med dere den smerten og sorgen hun føler nå.Jeg er selv mamma,og kan ikke i min villeste fantasi vite hvordan det er å miste sitt barn som er så utrolig sterkt ønsket.Livet er så svart og hvitt.Sorger og gleder.Man vet aldri hvordan livet er og hva det vil gi deg eller ta fra deg. Ingrid Adele sitt hjertet var ikke så sterkt. Ikke fysisk.Hun Fikk en infeksjon i kroppen som stammet fra navelen der kateteret satt..(kateteret var inngang til medisiner og mat osv..etter hva jeg har forstått)denne infeksjonen gikk opp og ned.Den dagen Ingrid Adele sovnet inn på mammas bryst hadde vi fått beskjed om at infeksjonen hadde gått ned..alt så ut til å gå mye bedre..antibiotikaen virket og min kjære søster og hennes samboer skulle få lov til å bade Ingrid Adele for første gang.Alt gikk bra.Viva sang sanger og badet henne.hun koset seg i badet og var så livsterk..så glad...de filmet det hele som vi fikk sett etterpå.Jeg og min søster og min mamma var tilfeldig og besøkte Viva og Tonny denne dagen.Dessverre,brått og uventet ble Ingrid Adele svært dårlig.Hjertet klarte ikke lenger. Det er med stor klump i halsen og tårevåteøyne jeg sitter og skriver dette.Dette er og var en helt forferdelig opplevelse.Å se mitt tantebarn forlate oss,se smerten til min søster og min svoger og hvor utrolig sterke og rolige de måtte holde seg for sin datter idet hjertet hennes sluttet å slå.DE gjorde alt for sin datter.Selv til siste slutt.Nå orker jeg ikke skrive mer.Ingrid Adele blir begravet imorgen.Dette er helt uvirkelig.et mareritt eller en forferdelig film som aldri tar slutt.Viva velger å ta en pause fra babyverden en stund.Men hun ville gjerne jeg skulle gi dere en oppdatering og hun takker så mye for all støtte og gode ord hun har fått fra dere. Dere må bare skrive hilsner til henne,selvom hun ikke med en gang orker å svare..
en kjærlig hilsen fra fadder og tante Annveig.
en kjærlig hilsen fra fadder og tante Annveig.