Oppdatering herfra

Nei og nei, det var ikke svaret man håpet på. Hcg stabiliserer seg fra uke 7-9 da, og kan også synke litt i denne perioden har jeg lest. Men skjønner at du tenker det verste med det resultatet. Håper du har noen å snakke med og blir tatt vare på, timene frem til ultralyd er nok tøff:Heartred

Der kom svaret på prøven, og hcg har sunket fra 53.000 til 52.000 så her går det nok dessverre skeis :( Blir TUL i morgen uansett, men forberedt på at det ikke går veien denne gangen heller :sad010
Å nei! Så trist.❤ Ser ei skriver her at jeg kan synke litt i denne perioden. Krysser fingrene for at det er forklaringen hos deg, og at det går bra likevel.

Takk ❤️ Jeg tror ikke det skal stabilisere seg før uke 8-11, og prøve to ble tatt 7+6. Det er jo en øøøørliten mulighet, men sett i sammenheng med alt annet, så er det nok over her :( Har verdens beste mann som støttespiller, så kommer til å gå bra, har vært forberedt i over en uke allerede.

Takk ❤️ Jeg tror ikke det skal stabilisere seg før uke 8-11, og prøve to ble tatt 7+6. Det er jo en øøøørliten mulighet, men sett i sammenheng med alt annet, så er det nok over her :( Har verdens beste mann som støttespiller, så kommer til å gå bra, har vært forberedt i over en uke allerede.

Selvom det er en ørliten sjans, med tanke på alt du har sagt, så krysser jeg alt for at det fortsatt har gått bra:Heartred Hvis ikke er det godt å vite at du har en så god støttespiller:Heartred

Der kom svaret på prøven, og hcg har sunket fra 53.000 til 52.000 så her går det nok dessverre skeis :( Blir TUL i morgen uansett, men forberedt på at det ikke går veien denne gangen heller :sad010

Har ikke ord ❤ Dette er bare bunnløst fortvilende og utrolig meningsløst. Sender deg en skikkelig styrkeklem ❤

Hvordan går det med deg i dag? Tenker mye på deg! Håper det finnes en annen logisk forklaring på hvorfor den var litt annerledes. Godt du har god støtte i mannen din:Heartred

Hvordan går det med deg i dag? Tenker mye på deg! Håper det finnes en annen logisk forklaring på hvorfor den var litt annerledes. Godt du har god støtte i mannen din:Heartred

Takk ❤️ Formen er ganske fin! Litt murringer og litt frisk blødning, og hjernen føles klarere enn på lenge :hilarious: Har ikke rotet bort noen ting de siste dagene :bored: Mistenker vel at hcg-en raser nedover.

Vi skal på undersøkelse med ultralyd i kveld, og håper kanskje legen har noen tips om veien videre om ikke annet ❤️

Ps! Sååå glad for at det stod bra til med spiren din, håper virkelig det lykkes for dere nå, det er bare så fortjent ❤️

Dette var veldig trist å lese:(
Mange klemmer til deg!<3

Lykke til i kveld ❤ Håper du går derfra med nytt mot ❤

Er jo ikke over før det er over da:Heartred

Lykke til i kveld! Krysser fingrene!
Lykke til i kveld ❤ Håper du går derfra med nytt mot ❤

Krysser fingrene for i kveld:Heartred

Krysser fingrene for i kveld og masse lykke til!!:Heartred

Krysser fingrene :Heartpink

Fineste dere ❤️ Det blir dessverre Cytotec i helga her, var som forventet ikke noe liv. Ellers så alt fint ut, så vi har bare vært maks uheldig. Får progresteron-støtte videre, håper det er det som skal til for at vi lykkes neste gang :happy:

Kommer til å snike litt her og følge med dere videre, håper virkelig spirene deres holder seg på plass helt til januar ❤️

Fineste dere ❤️ Det blir dessverre Cytotec i helga her, var som forventet ikke noe liv. Ellers så alt fint ut, så vi har bare vært maks uheldig. Får progresteron-støtte videre, håper det er det som skal til for at vi lykkes neste gang :happy:

Kommer til å snike litt her og følge med dere videre, håper virkelig spirene deres holder seg på plass helt til januar ❤️
Åååååå kjære deg så leit å høre! Håper det går bra og at du har gode folk rundt deg :Heartred:Heartred:Heartred

Så utrolig trist at det endte slik ❤ Godt å høre at det er noe hjelp å få videre. Ta vare på dere selv, og masse lykke til videre ❤ Heier på deg ❤

Håper det går bra med deg og at du blir godt tatt vare på av dine nærmeste:Heartred Jeg kan ikke forestille meg hva du går gjennom nå… Sender deg en kjempe stor virtuell klem!

Back
Topp