Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heier på deg og spiren som skal sitte helt til mål❤
Hvordan takler du helga? ❤
Tar det heeelt piano, og blødde ikke noe friskt i går Med prøvesvar tirsdag og UL onsdag føles det ikke sååå lenge til nå heldigvis Hylgrein meg gjennom både TIX og Kompani Lauritzen i går, så tror hormonene er på plass
Jeg har en sånn snikende følselse av at dette går bra jeg ❤
Jeg var helt lik, men lavere hcg.. uke 29 nå Ha troa
Jeg har en sånn snikende følselse av at dette går bra jeg ❤
Enig
Dere altså, jeg blir helt rørt
Det kom akkurat enda mer blod, også med litt klumper, men klamrer meg til håpet om at det kan gå bra allikevel
Hvordan går det med deg i dag? ❤ Du har ikke fått svar på hcg prøvene enda?
Takk for at du tenker på meg Går så som så. Den der konstante mensmurringen i mage og korsrygg gir seg ikke, og det kommer bittelitt friskt blod igjen. Furst har tydeligvis helstengt, så tror ikke svaret kommer før i morgen, forhåpentligvis før 12. Men siden det kom litt klumper i går, tør jeg ikke juble helt om hcg-en har økt heller, for det kan jo ha gått galt i løpet av helgen. Så onsdag kveld på UL kommer endelig dom hvis ikke hcg-en har falt, da blir det «avgjort» i morgen. Beholder UL uansett, for fant en ledig time hos en superflink gynekolog/fødselslege som er spesialisert på risikosvangerskap og oppfølging etter abort etc. Tenker det uansett blir godt å lufte bekymringene der
Hvordan går det med deg? Har du blødd noe mer, er formen fin?
Nå blir det godt å få en avklaring vil jeg tro. Du er helt rå som greier å stå i det her ❤ Jeg gir som sagt ikke opp håpet for deg! Lurt å beholde UL syns jeg uansett hva hcg sier. Må jo nesten få en ordentlig titt inni der!
Det går... greit. Blødde litt brune koagler på lørdag, men gynekologen advarte om at det kunne skje så jeg prøver å ikke stresse. Håper det var siste rest fra hematomet. Har masse symptomer, 7+5 i dag. Men jeg har også masse angst. Sånn typ får-ikke-sove angst. Er så redd for å miste denne babyen. Ny UL 11+0 og 12+6, men kommer til å be fastlegen ta en sveip med sitt apparat rundt uke 9 for å roe nervene. Har også jordmortime nå på onsdag, blir godt å prate ut litt tror jeg
Godt å høre at du blir fulgt opp Og så bra symptomene er på plass! Sikker på at dette går bra for dere Leit å høre at du er så bekymret, men forstår deg godt. Håper jordmor kommer med noen beroligende ord
Håper det er noen blodansamlinger som er grunnen til blødningene her også. Jeg har faktisk store blåmerker på begge armene etter blodprøve-stikkene, så det kan være at jeg har veldig mye blod og blør lett, krysser fingrene for det.
Håper virkelig det er forklaringen! ❤ Alt blir jo skjørere og mer blodfylt.
Rett etter jeg svarte deg tok blødningen seg opp Jeg er bare SÅ lei av det her!!!!!!!!!!!!!
Neeeeeei, sender en stor klem! Det er altså så kjipt, man prøver å bygge seg opp, og hver blødning føles som et nytt slag i magen
Det er så psykisk utmattende at det er til å spy av Det har gitt seg her nå tror jeg. Kommer bare bittelitt beige.
Stor klem til deg ❤ Vil så veldig gjerne at vi begge to skal stå løpet ut ❤
Hvordan går det? Tenker på deg og det du står i, er ikke lett for verken hode eller kropp
Hvordan går det?
Hvordan går det i dag?