Får vel lage meg en egen tråd i stedet for å kræsje andres Her begynte det med brun utflod forrige søndag, og mandag en liten frisk blødning i kombinasjon med litt mage- og ryggsmerter. Slik holder det på fortsatt av og på, og det begynner å tære på optimismen. Har vært gjennom en SA tidligere, så dette bringer frem alle bekymringene på ny, og jeg sammenlikner alle symptomer. Heldigvis har jeg verdens snilleste mann som gjør alt han kan for å snu meg over til positive tanker
Fikk målt hcg forrige tirsdag, da var den på 53.000, så det var en opptur. Tok blodprøve nr. 2 på fredag, men ser ut som vi må vente til tirsdag med å få svar pga. pinsen
Har heldigvis akkurat fått flyttet TUL som skulle vært neste lørdag til onsdag, og til en spesialist.
Fikk målt hcg forrige tirsdag, da var den på 53.000, så det var en opptur. Tok blodprøve nr. 2 på fredag, men ser ut som vi må vente til tirsdag med å få svar pga. pinsen
Har heldigvis akkurat fått flyttet TUL som skulle vært neste lørdag til onsdag, og til en spesialist.