Oppdatering fra meg.

Lykke til❤️ Krysser fingrene for at alt er bra med lille spire ❤️
 
Har nok en litt rampete liten baby der inne. Alt bra på UL, kunne ikke finne ut hvorfor jeg blør. Tok både innvendig og utvendig. Blei satt til 12 uker med ett 6 cm foster. HAPPY [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Har nok en litt rampete liten baby der inne. Alt bra på UL, kunne ikke finne ut hvorfor jeg blør. Tok både innvendig og utvendig. Blei satt til 12 uker med ett 6 cm foster. HAPPY [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så bra! :Heartred
 
gratulerer. Godt alt stod bra til.
Det kan være veldig vanskelig å finne med doppler så tidlig, men veldig stressende
 
Har nok en litt rampete liten baby der inne. Alt bra på UL, kunne ikke finne ut hvorfor jeg blør. Tok både innvendig og utvendig. Blei satt til 12 uker med ett 6 cm foster. HAPPY [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Så bra❤️Gratulerer
Også så godt å komme seg over de magiske tolv uker
 
I kveld kom det plutselig mye brunt blod. Kanskje det er etter innvendig UL i går.
 
Har nok en litt rampete liten baby der inne. Alt bra på UL, kunne ikke finne ut hvorfor jeg blør. Tok både innvendig og utvendig. Blei satt til 12 uker med ett 6 cm foster. HAPPY [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Ble glad når jeg leste dette! [emoji2] håper spiren sitter hele veien!
 
I kveld kom det plutselig mye brunt blod. Kanskje det er etter innvendig UL i går.
Kan være. Brunt betyr jo gammelt så satser på det ikke er noe skummelt
 
Back
Topp