Oppdatering fra meg.

Pandaungen

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Jeg hadde jo en blødning på fredag, mest sannsynlig etter TUL på torsdag. Det har vært en koselig helg, men også en lang helg. I dag skulle jeg ha min første svangerskapskontroll hos legen, gudskjelov. Heldigvis dunket det ett hjerte der inne [emoji813]️ 174 [emoji813]️ Pga blødningen og styrer litt med stoffskifte fikk jeg 100% SM i 14 dager. Kjenner det var litt godt akkurat nå. Jordmor time neste mandag [emoji3]
 
Jeg hadde jo en blødning på fredag, mest sannsynlig etter TUL på torsdag. Det har vært en koselig helg, men også en lang helg. I dag skulle jeg ha min første svangerskapskontroll hos legen, gudskjelov. Heldigvis dunket det ett hjerte der inne [emoji813]️ 174 [emoji813]️ Pga blødningen og styrer litt med stoffskifte fikk jeg 100% SM i 14 dager. Kjenner det var litt godt akkurat nå. Jordmor time neste mandag [emoji3]

Takk for oppdatering! Så godt å høre at hjertet slår. Bra du fikk sjekke i dag. :)
 
Så godt å få høre hjertelyden idag.
 
I går hadde jeg ikke noe blod på papiret, var så utrolig fornøyd med det. Men i dag er det tilbake. Hadde sett at det ga seg snart nå. Har ikke noe vondt og kun snakk om lyserosa da jeg tørker meg.
 
Så flott at hjertet slår!:)
Det går helt sikkert fint, selv med små blødninger. Det er tydeligvis vanlig.
Jeg hadde det i uke 5, og igår var vi på tul og så en liten knøtt med dunkende hjerte:)
 
Når du først har blødd litt i svangerskapet, så er det ikke uvanlig at det fortsetter. De som blør, blør gjerne flere ganger uten at det er farlig. Pga. lett blødende slimhinner etc. Så dette er sikkert under normalen for deg :) Det var den beskjeden jeg fikk av min gynekolog etter å ha opplevd små blødninger i uke 6, 7 og 8 hvor alt var bra på UL. Når du har sett bankende hjerte og at alt er bra, så er det nok ikke farlig.
 
I går hadde jeg ikke noe blod på papiret, var så utrolig fornøyd med det. Men i dag er det tilbake. Hadde sett at det ga seg snart nå. Har ikke noe vondt og kun snakk om lyserosa da jeg tørker meg.

Åh jeg har det samme, men jeg fikk det mer ut av det blå (bortsett fra at jeg var hard i magen).
Livredd. Alt var fint på ultralyd for en uke siden...
 
Åh jeg har det samme, men jeg fikk det mer ut av det blå (bortsett fra at jeg var hard i magen).
Livredd. Alt var fint på ultralyd for en uke siden...

Ja, en blir jo helt smårar [emoji2]
 
Hadde satt stor pris på om det snart kan gi seg. Vil ikke ha mer blod på papiret. JM på mandag, men føles evigheter til.
 
Lykke til!
 
Krysser fingrene for at det får bra med den lille i magen din og at det bare er uskyldig. Men ja, man blir jo så bekymret.. Det er nok ikke lett, men prøv å slapp av og nyt helgen! [emoji4]
 
Håper at alt står bra til med spira[emoji173]️
Jeg har også hatt blødninger uke 7-8-9 uten at det har reaultert i SA. Er spent på TUL over helga.
 
Jordmor finner ingen hjertelyd. Tilbake på UL 10:50......
 
Back
Topp