Oppdatering fra meg

Jeg er hjemme og har det greit :) litt øm i nyreområdet ennå, men varmeflaske hjelper :) er fortiden rimelig lei av å være gravid... Så håper de siste 8 ukene flyr avgårde! Lille snupp har det bra. Hun sparker og spreller dom bare det. Med sine 2 kg så begynner hun nok å få liten plass ;)

Så godt å høre at alt er bra med snuppa:)
Skjønner godt du er lei nå ja. Håper de siste ukene går fort for deg♡

Får håpe tiden går fort☺Lykke til☺

Jeg er hjemme og har det greit :) litt øm i nyreområdet ennå, men varmeflaske hjelper :) er fortiden rimelig lei av å være gravid... Så håper de siste 8 ukene flyr avgårde! Lille snupp har det bra. Hun sparker og spreller dom bare det. Med sine 2 kg så begynner hun nok å få liten plass ;)

Godt å høre at det går bra med dere <3 Nå får vi håpe de neste ukene går fort og at du slipper noe særlig med plager den siste tiden!

Så godt å høre at du er hjemme igjen og at alt står bra til med snuppa :)
Skjønner at du er lei nå. Satser på at ukene går fort :)

God bedring :love2

Back
Topp