Oppdatering fra meg

Hvordan er krampene dine.
Når jeg var gravid med minsten hadde jeg noen veldige kramper, men fikk henne likevel....
vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dem. men de sitter liksom på en måte bak i rompa og langt nede i livmora når det kommer. og de er ganske heftige.(har hatt disse krampene før i forbindelse med mens) i går holdt de på i 2 timer før det gikk over til stikkinger i hønepøne.
i dag er jeg skikkelig øm der nede. kjennes ut som jeg har blitt sparket hardt i underlivet.
vanskelig å beskrive disse krampene. men i går så føltes det nesten verre ut en fødsel

vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dem. men de sitter liksom på en måte bak i rompa og langt nede i livmora når det kommer. og de er ganske heftige.(har hatt disse krampene før i forbindelse med mens) i går holdt de på i 2 timer før det gikk over til stikkinger i hønepøne.
i dag er jeg skikkelig øm der nede. kjennes ut som jeg har blitt sparket hardt i underlivet.
vanskelig å beskrive disse krampene. men i går så føltes det nesten verre ut en fødsel

Høres veldig likt ut, bare jeg ikke hadde fult så ille.
Ringer du sykehuset på mandag og spør om de har mottatt rekvisisjonen?

Høres veldig likt ut, bare jeg ikke hadde fult så ille.
Ringer du sykehuset på mandag og spør om de har mottatt rekvisisjonen?
skal til legen å ta blodprøve, da kan jeg spørre om å få snakke med fastlegen samtidig.
men ja jeg skal ringe å høre om de har fått henvisningen. må finne ut hva dette er for noe. er plagsomt vondt...

Hvor lenge varte krampene du hadde da? og begynte du å blø etter på?

:(:( Krysser fingrene for lille spira de vennen. Håper virkelig du får et svar snart. Og at lille spira er en fighter <3

ja det er greit med et svar snart. er grusomt å ikke vite hva som skjer.

skal til legen å ta blodprøve, da kan jeg spørre om å få snakke med fastlegen samtidig.
men ja jeg skal ringe å høre om de har fått henvisningen. må finne ut hva dette er for noe. er plagsomt vondt...

Hvor lenge varte krampene du hadde da? og begynte du å blø etter på?

Jeg husker ikke hvor lenge krampene varte av gangen, men tror de ga seg rundt uke 10-12.
Blødde ikke

Jeg husker ikke hvor lenge krampene varte av gangen, men tror de ga seg rundt uke 10-12.
Blødde ikke
de startet ganske tidlig i svangerskapet da?
jeg lurte egentlig på hvor langt ut i svangerskapet de holdt på- men 10-12 uker er lenger da :O
kommer ikke til å takle disse krampene så lenge om spira sitter der. de blir egentlig bare vondere og vondere

Altså, jeg blir så forbanna pga du må faktisk poste papirene selv! Hva slags huleboer er dette her?? Han skulle ringt og fått ul samme dagen!

Sent from my iPhone using BV Forum

de startet ganske tidlig i svangerskapet da?
jeg lurte egentlig på hvor langt ut i svangerskapet de holdt på- men 10-12 uker er lenger da :O
kommer ikke til å takle disse krampene så lenge om spira sitter der. de blir egentlig bare vondere og vondere

Begynte mer eller mindre med en gang.
Var ikke så ille mot slutten.
Husker ikke når det verste ga seg

det er på en måte "godt" å høre at det er flere som har opplevd kramper og at det likevel har gått bra :)

gikk på det med a. men hadde aldri smerter av crinone da. under bivirkninger står det kvalme, tretthet, blødninger. men ingenting om kramper

Synes det er innmari rart dette her :(

I hvilke sammenheng kommer de i da? Etter sex, innsetning av pille, raskt opp eller vridning av noe?

Håper du får noe svar på mandag og ul... Så slipper du å lure sånn :)

❤️Termin 17.januar ❤️

Synes det er innmari rart dette her :(

I hvilke sammenheng kommer de i da? Etter sex, innsetning av pille, raskt opp eller vridning av noe?

Håper du får noe svar på mandag og ul... Så slipper du å lure sånn :)

❤️Termin 17.januar ❤️
De bare kommer helt uventet. Er liksom ingen sammenheng med noe. :(

SA uke 5+6 :(
starter utredning for habituell abort.

De bare kommer helt uventet. Er liksom ingen sammenheng med noe. :(

SA uke 5+6 :(
starter utredning for habituell abort.

Er nå forsatt veldig rart da :(

Håper du får svar på mandag. Ikke glemme å ring og høre :)

❤️Termin 17.januar ❤️

Back
Topp