Bkno5207662
Forelsket i forumet
Spennende ! Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Riene tar seg nok opp snart siden de har tatt vannetJa jeg var en smuuuule forbanna !!den nye store ballongen ramla ut i halv 2 tiden, da hadde jeg til alles store overaskelse gode 4 cm. Men når de skulle ta vannet hoppa prinsessa opp av bekkenet så de utsatte å ta vannet. Etter litt trappegåing og smårier tok de ultralyd for å sjekke hvor hun lå ift navlesnoren så hun ikke fikk den rundt halsen når de tok vannet. Da hadde hun kommet ned og navlesnoren lå oppover, så halv 5 tok de vannet
etter det har det fossa ut med vann og riene tatt seg opp
blir ny vurdering halv 8 om evt drypp. Synes riene går greit jeg
blir en spennende kveld
Jonathan 09, lillesøster 14 ♥
Ja jeg var en smuuuule forbanna !!den nye store ballongen ramla ut i halv 2 tiden, da hadde jeg til alles store overaskelse gode 4 cm. Men når de skulle ta vannet hoppa prinsessa opp av bekkenet så de utsatte å ta vannet. Etter litt trappegåing og smårier tok de ultralyd for å sjekke hvor hun lå ift navlesnoren så hun ikke fikk den rundt halsen når de tok vannet. Da hadde hun kommet ned og navlesnoren lå oppover, så halv 5 tok de vannet
etter det har det fossa ut med vann og riene tatt seg opp
blir ny vurdering halv 8 om evt drypp. Synes riene går greit jeg
blir en spennende kveld
Jonathan 09, lillesøster 14 ♥