Oppdatering fra meg

Hvordan går det med deg og bebis? :)

Klokka 1 i natt ramla ballongen ut. Når de skulle ta vannet fant de ut at legen som hadde satt den ikke hadde satt den langt nok inn, så jeg hadde ingen åpning :(
Ny lege fikk satt inn ny ballong og fikk fylt med dobbelt så mye væske. Kort tid etterpå begynte jeg med småblødninger og rier og det holder på enda. Venter ballongen skal ramle ut så de kan ta vannet :-) i natt var jeg rimelig sur ja..

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Uff så kjipt da. Får håpe du slipper å vente så mye lenger. Lykke til. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så irriterende. Høres ut som noe mer er i gang nå da.

Så kjipt at den ble satt feil da. :-/
Men nå høres det jo ut til å være igang, endelig:-)

Så irriterende! Men godt du er i gang nå. Vi heier på deg :)

Masse lykke til. Håper alt går fint ;);)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde blitt så sinna!! Håper det går fint nå. Lykke til. Krysser fingrene for at du snart har baby i armene dine.

Ja jeg var en smuuuule forbanna !! ;) den nye store ballongen ramla ut i halv 2 tiden, da hadde jeg til alles store overaskelse gode 4 cm. Men når de skulle ta vannet hoppa prinsessa opp av bekkenet så de utsatte å ta vannet. Etter litt trappegåing og smårier tok de ultralyd for å sjekke hvor hun lå ift navlesnoren så hun ikke fikk den rundt halsen når de tok vannet. Da hadde hun kommet ned og navlesnoren lå oppover, så halv 5 tok de vannet :-) etter det har det fossa ut med vann og riene tatt seg opp :-) blir ny vurdering halv 8 om evt drypp. Synes riene går greit jeg :-) blir en spennende kveld ;)

Ja jeg var en smuuuule forbanna !! ;) den nye store ballongen ramla ut i halv 2 tiden, da hadde jeg til alles store overaskelse gode 4 cm. Men når de skulle ta vannet hoppa prinsessa opp av bekkenet så de utsatte å ta vannet. Etter litt trappegåing og smårier tok de ultralyd for å sjekke hvor hun lå ift navlesnoren så hun ikke fikk den rundt halsen når de tok vannet. Da hadde hun kommet ned og navlesnoren lå oppover, så halv 5 tok de vannet :-) etter det har det fossa ut med vann og riene tatt seg opp :-) blir ny vurdering halv 8 om evt drypp. Synes riene går greit jeg :-) blir en spennende kveld ;)

Så spennende! Riene tar seg nok opp snart siden de har tatt vannet :) Gleder meg til å høre fra deg! :D

ååh, så spennende :-D Snaaart har du babyen din her :-D

Er imponert :-) at du holder ut!! Flinke deg! Lykke til! Snart har du prinsessa i armene dine!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp