Oppdatering av forumet, tirsdag 10. mai

Hvordan kan en få sendt bilder på pm nå? Får rett og slett ikke det til jeg. Det er jo ingen knapper når jeg skal skrive pmer, bare til hvem, emne og skrivefelt. Ikke går det å kopiere og lime inn og heller ikke å merke bildet, kopiere og lime inn. ???
 
KonTrolla skrev:
Kommer den funksjonen tilbake, at man kan trykke på en bruker å finne innleggene til den brukeren?

Ja :-)
 
2søte skrev:
Hvordan kan en få sendt bilder på pm nå? Får rett og slett ikke det til jeg. Det er jo ingen knapper når jeg skal skrive pmer, bare til hvem, emne og skrivefelt. Ikke går det å kopiere og lime inn og heller ikke å merke bildet, kopiere og lime inn. ???

Per i dag kan du ikke det. Men har skrevet tidligere til andre at PM per i dag er noe grunnleggende i funksjonen, også mht mappestruktur m.m. Her er det store muligheter for oss til å gjøre PM'en enda bedre.
 
lille trille09 skrev:
Når vil alle profilene og innboksene være tilbake....litt kjedelig å være ny bruker....og savner innboksen min Finnes det noe sted hvor info om hvordan legge inn tickers....skjønner fint lite av alt jeg nå egentlig

Vi kommer en av de neste dagen etil å legge ut en FAQ eller brukerveiledning. Til informasjon har du nettopp fått alle dine meldinger tilbake;-)
Ticker stiller du inne på Min side - Mine Opplysninger.
Lykke til!
 
IT-Sandviks skrev:
2søte skrev:
Hvordan kan en få sendt bilder på pm nå? Får rett og slett ikke det til jeg. Det er jo ingen knapper når jeg skal skrive pmer, bare til hvem, emne og skrivefelt. Ikke går det å kopiere og lime inn og heller ikke å merke bildet, kopiere og lime inn. ???

Per i dag kan du ikke det. Men har skrevet tidligere til andre at PM per i dag er noe grunnleggende i funksjonen, også mht mappestruktur m.m. Her er det store muligheter for oss til å gjøre PM'en enda bedre.


Dette håper jeg da blir utviklet ganske raskt. På hobbyforumet har vi konkurranser som går hele tiden der vi sender bilder på pm til den som er ansvarlig, men sånn det er nå er det mye styr med dette og tar mye tid bort fra konkurransen og den som skal legge ut bilder bruker enormt mye tid på dette. Før bare sendte vi bilder og de ble bare kopiert og lagt ut, mens nå er det mye mer jobb både å få sendt og lagt ut.
 
Synd det har blitt tydelig og fint i quotingen. Det eneste jeg savner der nå, er litt tydeligere skille mellom innleggene inni quoteboksen. ;) Og så savner jeg stikkord-feltet på fremsiden.. Ikke skyen, men der stikkordene for hver enkelt tråd sto. Den var jo intet mindre enn genial! Savner også et felt for antall visninger på en tråd. Og så lurte jeg litt på.. For oss som ikke vil ha avatarbilde, hår det an at det ikke vises noe der, istedetfor en siluett? Og kommer bosted-feltet tilbake? Savner det og jeg.. Og nå når utseendet på forumet er ganske ok igjen, håper jeg at den neste store prioriteringen er funksjonaliteten i en del viktige/godt brukte ting her inne, som f.eks bilde i pm og en bedre avstemmningsløsning. Vet at dere jobber med det, men det er litt sånne ting som kanskje bør sees på før "litt etterhvert"....? :)
 
Pijah skrev:
Og nå når utseendet på forumet er ganske ok igjen, håper jeg at den neste store prioriteringen er funksjonaliteten i en del viktige/godt brukte ting her inne, som f.eks bilde i pm og en bedre avstemmningsløsning. Vet at dere jobber med det, men det er litt sånne ting som kanskje bør sees på før "litt etterhvert"....? :)

Heisann.
En del ting er slikt som vi tar etterhvert fra listen på alle gode innspill vi har fått. Det som akkurat nå har prioritet er popup for innskriving, smileys i ulike varianter og ikke minst utlisting av Min aktiviteter dvs oversikt på de trådene en selv har deltatt, og der andre har deltatt. Den siste henger også sammen med det å kunne klikke på et navn og få se hvilke tråder de har deltatt i... :-) Så kommer det mer :-)
 
Må bare påpeke at det skulle stå "SYNS quotingen har blitt bra" , ikke synd......:p
 
Pijah skrev:
Må bare påpeke at det skulle stå "SYNS quotingen har blitt bra" , ikke synd......:p

Eg tog an ;-)
 
Hei!
Jeg er generelt veldig fornøyd med det nye forumet, men har bare et par spørsmål:
Er det meningen at alle skal ha fått tilbake PM'er og game innlegg nå? Jeg har nemlig ikke fått noen av delene.
I tillegg har jeg mistet 3 års medlemskap her etter at det ble nytt forum, er det noe som blir rettet opp i utover? :)
 
Nozy Rosie skrev:
Hei!
Jeg er generelt veldig fornøyd med det nye forumet, men har bare et par spørsmål:
Er det meningen at alle skal ha fått tilbake PM'er og game innlegg nå? Jeg har nemlig ikke fått noen av delene.
I tillegg har jeg mistet 3 års medlemskap her etter at det ble nytt forum, er det noe som blir rettet opp i utover? :)

Skal fixe det med engang.
Det er blitt slik at de som nå mangler PM´er og inlegg + + må si i fra til oss (Gjerne her), da vi tar hver enkelt bruker en for en og retter opp.

 
etter oppfordring i innlegget over, etterlyser jeg nok en gang mine 7000 manglende innlegg... Vet dere har sjekket før, men kanskje dere har funnet en ny måte og sjekke på? :)
 
har blitt mer og mer glad i det nye forumet og ser av svarene her at det vil bli bedre! Så det liker jeg :)

MEN det er jo så ENSOMT her inne nå! føler meg helt alene når jeg er på terminforumet mitt. Blir det slik det var før at vi får se hvem som er inne på de aktuelle forumene? Vet jo at inne på trådene så ser man hvem som er online...og på mine venner..men jeg går jo ikke frem og tilbake på den siden ;)
 
Når er det meningen at alt skal være fiks ferdig her inne egentlig? Gleder meg til alt er som det skal, for nå er det stadig en god del BVfrustrasjon ute å går, selv om jeg prøøøøver å ha tolmodighet;) Noe jeg vanligvis har i bøttevis!

Håper det veldig snart blir orden på problemet med at man ikke ser alle svar i innlegg *frustrasjon*.
 
Hvorfor får vi ikke svar på de trådene vi lager? :p
 
frøkensnurp skrev:
SIDEN DERE ALDRI HØRER PÅ MELDINGENE MINE, FÅR JEG VEL LAGE ET INNLEGG I EN AV TRÅDENE DERES. JEG BA OM Å BLI SLETTET DEN 25.APRIL. JEG HAR SJEKKET MED JEVNE MELLOMROM ETTER DETTE OM MINE GAMLE TRÅDER ER SLETTET, NOE DE PER DAGS DATO IKKE ER. SLETT MEG! NÅ!



Beklager at dette ikke har blitt tatt hånd om. Jeg kommer som tidligere nevnt ikke åpnet innboksen min. Og det er nå kundeservice som tar seg av slettingen. Meldingen din er videresendt, og dette vil bli tatt hånd om med en gang.
 
Det at man ikke ser svarene i en tråd med engang, er en bug. Dette er noe vi jobber med. Feilen vil bli rettet opp veldig snart.



De som mener at de fortsatt savner innlegg, bes om å ta kontakt enten med Amund (amund@sandviks.com) eller meg (priti@babyverden.no).

 
Prikken skrev:
Det at man ikke ser svarene i en tråd med engang, er en bug. Dette er noe vi jobber med. Feilen vil bli rettet opp veldig snart.



Vet dere noe om når snart er??? Nå er det snart en måned siden dere oppdaterte forumet, og fremdeles ser en ikke svar på tråder. Er egentlig lei babyverden, er jo ikke liv på forumene jeg er på i hvert fall, siden en aldri ser hva andre har svart.
 
Back
Topp