payitforward
Andre møte med forumet
Mm, enig!! Tiden går sakte. Teller ned til tidlig ultralyd of forhåpentligvis kunne høre hjerteslag om en uke jeg nå da.Stemmer detforferdelig å gå sånn å vente,gleder meg så sykt til å bikke 12 uker hvertfall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm, enig!! Tiden går sakte. Teller ned til tidlig ultralyd of forhåpentligvis kunne høre hjerteslag om en uke jeg nå da.Stemmer detforferdelig å gå sånn å vente,gleder meg så sykt til å bikke 12 uker hvertfall!
Har det akkurat på samme måte, prøvde å «pynte» meg opp med en av mine vanlige bukser i dag. Det varte i akkurat 10 min..Jeg våkner kl 06 og fæler meg helt sprengt nederst i magen, ikke hatt det sånn før jeg heller... Nr tre er nok en liten luring!
ikke vært så oppblåst så tidlig som jeg husker i de to andre svangerskapene.Hehe, går i tights og joggis her. Men håper dwt går over etterhvertHar det akkurat på samme måte, prøvde å «pynte» meg opp med en av mine vanlige bukser i dag. Det varte i akkurat 10 min..ikke vært så oppblåst så tidlig som jeg husker i de to andre svangerskapene.
Jeg var faktisk veldig oppblåst med nr to, det ble en jente, da så jeg gravid ut fra uke 7, superflaut...Er 6+1 og også syyykt oppblåst.. en venninne sa det kunne bety det er en jente i magen, fordi de produserer mer HCG.. ikke vet jeg![]()

Vært oppblåst siden før IKM. Blitt mer og mer de siste dagene. Er 6+4 idag
Det er akkurat som å se meg selv
Godt jeg ikke er aleneDet er akkurat som å se meg selv![]()