Oppblåst?

Flere som ha skikkelig kul på morgenen, før man har tissa, altså har skikkelig kul! Tredjegangs gravid. Må stå opp kl 06 hver morgen, hadde det ikke slik for en uke siden..

Jeg har ingen kul, men er også skikkelig oppblåst! Det er så ubehagelig å ha på seg stramme klær. Kan ikke si jeg kjenner igjen dette fra forrige svangerskap.

Jeg våkner kl 06 og fæler meg helt sprengt nederst i magen, ikke hatt det sånn før jeg heller... Nr tre er nok en liten luring!

Vedlegg

• Snapchat-299167843.jpg
    Snapchat-299167843.jpg
    8 KB · Visninger: 33
Jeg våkner kl 06 og fæler meg helt sprengt nederst i magen, ikke hatt det sånn før jeg heller... Nr tre er nok en liten luring!
Har det akkurat på samme måte, prøvde å «pynte» meg opp med en av mine vanlige bukser i dag. Det varte i akkurat 10 min.. :hilarious: ikke vært så oppblåst så tidlig som jeg husker i de to andre svangerskapene.

Har det akkurat på samme måte, prøvde å «pynte» meg opp med en av mine vanlige bukser i dag. Det varte i akkurat 10 min.. :hilarious: ikke vært så oppblåst så tidlig som jeg husker i de to andre svangerskapene.
Hehe, går i tights og joggis her. Men håper dwt går over etterhvert

Åhh Guri malla så oppblåst jeg er idag ! Er i uke 7 idag, men ser ut som om jeg er 4-5 mnd på vei. Ikke tull! 2. Gangs gravid. Dette kan jo bli spennende :)

Er på 6+6 nå, og jeg har vært oppblåst i et par uker nå... Synes jeg ser flere måneder på vei ut :smiley-ashamed008

Våkner opp med oppblåst kulemage som blir verre og verre utover dagen. Skikkelig vond er den! Ser i tillegg ut som jeg har kommet langt på vei, vet snart ikke hva slags klær jeg skal ha på..

Jeg er også oppblåst 5+1. Begynner dagen oppblåst. Magen står ut stram og hard. Kunne ønske jeg i det minste var litt lengre på vei :hilarious:

Jeg er også oppblåst dagen lang. Vanligvis er magen ganske flat om morgenen, men nå våkner jeg oppblåst :hilarious: Vært oppblåst siden før IKM. Blitt mer og mer de siste dagene. Er 6+4 idag

Hjelpes min ... er 6+0 i dag men magen min ser ut som 18+! Så syyyykt oppblåst ..

Er så oppblåst at det var så vidt eg turte å gå i selskap i dag:)

Kveldens oppblåst bilde :hilarious:
41EF6C57-5AA6-4344-A55A-5AC4BA9496D9.jpeg

Back
Topp