Flere som er oppblåste ? Føler det ser ut som jeg er 3-4 mnd på vei allerede siden jeg er så oppblåst. Ganske ubehagelig.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe smart!Ja, jeg sier bare at det er karantene kilo![]()
Samme her ! må ta opp knappen når jeg sitter på jobbJa, jeg er skikkelig oppblåst! Alle bukser er ubehagelige![]()

Hehe, henger meg på her!Satt nettopp å googlet, hva hjelper mot oppblåst mageHar noen svaret, vær så snill å del
![]()

har kjøpt 3 gravidebukser alt.. og bestilte en shorts i dag.. må gå med store overdeler.. magen er skikkelig rund i formen. 
Samme om for deg. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd jeg var mye lenger på veiSamme herhar kjøpt 3 gravidebukser alt.. og bestilte en shorts i dag.. må gå med store overdeler.. magen er skikkelig rund i formen.
Klarer ikke trekke inn magen en gang
føler ikke det et luft i magen, bare at den er sprengt. Hvordan kjennes det ut hos dere?![]()
) som jeg også tror hjelper på fordøyelsen. Men er bare 4+2, så kan jo plutselig dukke opp 
Jeg er også 6+1 og sinnsykt oppblåst! Spennende altså..Er 6+1 og også syyykt oppblåst.. en venninne sa det kunne bety det er en jente i magen, fordi de produserer mer HCG.. ikke vet jeg![]()
Kjenner igjen navnet ditt fra terminlista. 29.12. Så gøy!Jeg er også 6+1 og sinnsykt oppblåst! Spennende altså..
Stemmer detKjenner igjen navnet ditt fra terminlista. 29.12. Så gøy!