Oppblåst?

Veslejente

Glad i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Flere som er oppblåste ? Føler det ser ut som jeg er 3-4 mnd på vei allerede siden jeg er så oppblåst. Ganske ubehagelig.. :(

Ja, jeg er skikkelig oppblåst! Alle bukser er ubehagelige:meh:

Satt nettopp å googlet, hva hjelper mot oppblåst mage :hilarious: Har noen svaret, vær så snill å del ;):yuck:

Jeg måtte faktisk lete frem esken med gravidklær i kveld, så sinnsykt oppblåst!! Fortsetter det slik blir det umulig å skjule graviditeten lenge. 4+5 i dag liksom..

Er sykt oppblåst.. på toppen av godismagen så ser det ut som jeg er langt på vei har heldigvis hjemmekontor, så ikke så galt det ikke er godt for noe #pysjbuksealldaylong

Metoo har ingt å ha på meg,kriiiiiise:woot:

Samme her:arghh: har kjøpt 3 gravidebukser alt.. og bestilte en shorts i dag.. må gå med store overdeler.. magen er skikkelig rund i formen.

Klarer ikke trekke inn magen en gang:oops:
føler ikke det et luft i magen, bare at den er sprengt. Hvordan kjennes det ut hos dere? :happy:

Samme her:arghh: har kjøpt 3 gravidebukser alt.. og bestilte en shorts i dag.. må gå med store overdeler.. magen er skikkelig rund i formen.

Klarer ikke trekke inn magen en gang:oops:
føler ikke det et luft i magen, bare at den er sprengt. Hvordan kjennes det ut hos dere? :happy:
Samme om for deg. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd jeg var mye lenger på vei

Samme her, og vekta sier faktisk 2 kg opp! Men lest at det er vanlig at kroppen samler opp vann i begynnelsen av graviditeten og det kan være derfor :)

Er faktisk ikke oppblåst i det hele tatt, har ikke vært det siden jeg begynte å ta bio acidohilus forte for seks uker siden. Kjempedyrt, men gjør underverker for magen min! Jeg har stort sett alltid hatt oppblåst mage, spesielt rundt eggløsning og mensen, men ikke nå lenger. Også har jeg kuttet ut kaffe (drikker koffeinfri fra Evergood med havremelk i som erstatning :love7) som jeg også tror hjelper på fordøyelsen. Men er bare 4+2, så kan jo plutselig dukke opp :laughing002

Her var jeg mest oppblåst i dagene før og etter ikm. Er i dag 5+1 og har treg mage, men er oppblåst litt av og på :)

Er 6+1 og også syyykt oppblåst.. en venninne sa det kunne bety det er en jente i magen, fordi de produserer mer HCG.. ikke vet jeg :)

Back
Topp