TRULTEMOR81 Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Januarlykke 2020 22 Mai 2019 #21 Bokelsker skrev: Jeg har "dessverre" ganske flat mage fra før av, og nå ser jeg synlig gravid ut, så forskjellen er stor. Jeg er bare 5 + 5. Klikk for å utvide … Samme her.. Hadde det slik med fødte også. Ga seg etter noen uker husker jeg.
Bokelsker skrev: Jeg har "dessverre" ganske flat mage fra før av, og nå ser jeg synlig gravid ut, så forskjellen er stor. Jeg er bare 5 + 5. Klikk for å utvide … Samme her.. Hadde det slik med fødte også. Ga seg etter noen uker husker jeg.
Evamor Elsker forumet Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 22 Mai 2019 #22 Regnbuebaby skrev: Idag raknet jeg begge favorittbuksene mine Klikk for å utvide … Oh No.
Evamor Elsker forumet Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 22 Mai 2019 #23 I dag følte jeg at hun ene på jobben så lenge på magen min når vi snakket sammen. Vi stod å diskuterte om en annen på jobb var gravid.
I dag følte jeg at hun ene på jobben så lenge på magen min når vi snakket sammen. Vi stod å diskuterte om en annen på jobb var gravid.
LilleSpiren2018 Elsker forumet Novemberlykke 2018 Januarlykke 2020 22 Mai 2019 #24 Jeg skylder på permisjonsmagen