Oppblåst

Mekanikerfrue

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Himmelbarn
Januarlykke 2020
til 1000!!!
Vi skal prøve å skjule dette frem til uke 12 pga ma sist... men idag 7+3 ser jeg ut som 4mndr pluss :)
Jobbet med svigermor idag og måtte ta den største tunikaen på jobb jeg kunne finne uten att det så dumt ut :p

Fint med varmt vær fremover, kan ikke gjemme meg i ull og hettegensere :) :)

Flere som er sånn??

Sliter her også! Vet faktisk ikke om jeg kan skjule det på jobb mye lengre, magen stikker jo rett ut, selv i vide gensre...

Har gått over til gravidbukser. Når jeg er på jobb må jeg ha på joggis for ikke avsløre meg i garderoben og bytte med ryggen til folk :) :)

Jeg så meg akkurat i speilet. Så godt over halvveis ut. Strammer i buksene.

Faktisk så går det bra enda, men ser for meg at det kan bli en utfordring. Varmt og lettkledd, ikke lett å skjule magen. Sett på bilder fra sist gang (15år siden) og da vistes det godt fra uke 9.

fordelen for meg er at jeg er tjukk, så oppblåst mage er vanlig å se på meg:laughing002
kan ikke si jeg gleder meg til å kle meg i arbeidsklær snart, uansett.. vært sykemeldt en stund nå, pga noe helt annet, og har fått gå hjemme i fred, hehe.

Jepp, men har heldigvis litt mage fra før så tror jeg innbiller meg at andre kan se det:wideyed: buksene er stramme så prøver å bruke de jeg har med strikk i livet, og vide overdeler.

5+0 i dag. Og har startet med mammabukse :nailbiting: Magen står rett ut, som om jeg er halvveis i svangerskapet:facepalm: Blir vanskelig å skjule det her i lengden, hvis det fortsetter sånn.. fikk tidlig mage med nr 1 også. Alle trodde det var to inni der. Men var bare en da :happy7

Jeg har "dessverre" ganske flat mage fra før av, og nå ser jeg synlig gravid ut, så forskjellen er stor. Jeg er bare 5 + 5.

uke 6+2 idag ♥️ Magen er skikkelig oppblåst! Vi har tenkt å holde det skjult til uke 12, men det tror jeg blir vanskelig! Mammabuksen er tatt i bruk!
B4223BC9-6FF4-4331-8CE4-54F11AA5B732.jpeg

uke 6+2 idag ♥️ Magen er skikkelig oppblåst! Vi har tenkt å holde det skjult til uke 12, men det tror jeg blir vanskelig! Mammabuksen er tatt i bruk!
Vis vedlegget 298569
Sånn ser det ut som her også :yuck: alle tenker at jeg er gravid siden man til vanlig omtrent kan se magemusklene mine igjennom trøya mi. Men nå er det en rund kul i stedet:hilarious:

Sånn ser det ut som her også :yuck: alle tenker at jeg er gravid siden man til vanlig omtrent kan se magemusklene mine igjennom trøya mi. Men nå er det en rund kul i stedet:hilarious:
Ja, det er ikke så lett å skjule det nå :-) må starte med vide gensere fremover tror jeg!

Last edited:
Samme «problemet» her å... må nok be sjefen pent om ei større uniformsbukse til uka :) :) spendt på om den j har passer i morgen.

Samme «problemet» her å... må nok be sjefen pent om ei større uniformsbukse til uka :) :) spendt på om den j har passer i morgen.
Min passa ikke, så har brukt strikk på knappen og hullet knappen skal i for å ikke kneppe den helt igjen. Men jeg blir så kvalm av det. Så nå kommer jeg til p bruke gravidbukse framover. Men skal sykemelde meg nå for jeg er så kvalm at jeg ikke fungerer :(

Fikk igjen buksa idag, men holder nok ikke mange ukene :)
Kjenner den klemmer frem kvalmen! Fin å ha jobben sin baki en bil :meh::confused2

Back
Topp