Oppblåst!

Mikkiemor

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Om dagen så er eg nesten som vanlig, men ut på ettermiddagen begynner eg å ese ut! På kvelden føle eg meg nesten høggravid! Andre som har det slik endå? I dag er eg 12+1, hadde trudd at det skulle begynne å gi seg litt no... For øvrig så er det eit av dei einaste gravidtegna mine no - utenom litt stikking av og til. Eller, hvis eg legge godviljen til så er brystvortene litt meir såre enn vanlig..

Jeg syns magen har krympa litt nå :) hvis det ikke bare er jeg som har blitt vant til den. Hehe

Jeg er også veldig oppblåst om ettermiddagen og kvelden :/

Helt normalt :-) jeg er 16 uker på vei idag, og på ettermiddagene så kan man faktisk 'se' at jeg er gravid.. en liten kul nedre del av magen :-) Litt surt når man vet at det er bare luft , hehe.. men koselig da :happy:

Om dagen så er eg nesten som vanlig, men ut på ettermiddagen begynner eg å ese ut! På kvelden føle eg meg nesten høggravid! Andre som har det slik endå? I dag er eg 12+1, hadde trudd at det skulle begynne å gi seg litt no... For øvrig så er det eit av dei einaste gravidtegna mine no - utenom litt stikking av og til. Eller, hvis eg legge godviljen til så er brystvortene litt meir såre enn vanlig..

Jeg er straks 16 uker og er sånn enda...

Back
Topp