Oppblåst!!!!

LHH

Forelsket i forumet
Er det fler som er det?
Er altså så oppblåst at jeg ikke får igjenn buksene mine, magen føles pløsete. Føler meg så stor :(

Er det fler som er det?
Er altså så oppblåst at jeg ikke får igjenn buksene mine, magen føles pløsete. Føler meg så stor :(
JEPP! Og spesielt på kvelden....har ikke fått igjen buksene på lenge jeg :p
Føler at alle kan se at jeg er gravid......

Her også!! Magen står rett ut.. Er 5 uker på vei men om kvelden ser d mere ut som 12 uker :P

Føler meg opplåst og pløsete over alt, eneste positive er at jeg har fått DEEE struttemuggene, haha :)

Her også. Helt vannvittig. Spesielt på ettermiddag/kveld, har ikke sjangs å få igjen buksene mine.. Ser ut som jeg er 4/5mnd på vei xD Håper det roer seg litt. Er 5+2 idag, men er ikke fullt så oppblåst idag og fikk tømt magen ganske greit igår og idag, så satser på det gjorde susen :D ;)

Her også. Helt vannvittig. Spesielt på ettermiddag/kveld, har ikke sjangs å få igjen buksene mine.. Ser ut som jeg er 4/5mnd på vei xD Håper det roer seg litt. Er 5+2 idag, men er ikke fullt så oppblåst idag og fikk tømt magen ganske greit igår og idag, så satser på det gjorde susen :D ;)

Er 5+2 i dag jeg også :)

Oppblåst her og ja... Kjøpte to mammabukser fordi jeg trengte nye jeans og ikke gadd å kjøpe vanlige nå! Og det er det eneste jeg går med om dagen:P hehe...

Gleder meg til å få litt ekte babymage og ikke bare bollemage:P

Jeg også har det slik, føler meg direkte feit og ekkel :P
Men mannen sier at jeg er fin så da får jeg prøve å roe meg med det :P

Helt vannvittig oppblåst her også! Ser jo ut som om jeg er mange måneder på vei... :( noen som aner om det fortsetter slik lenge?

Det var Pga oppblåst het eg begynte å få mistanke i går :-) eg får knapt igjen buksene å er kun i uke 4 . Dette er min 3, så kansje magen blir fortere større da;)

Back
Topp