Oppblåst ?

En tråd i 'Januar 2014' startet av Nybarnimage, 1 Mai 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nybarnimage Betatt av forumet

Må bare spørre, men dere som sier dere er opp oppblåst, promper dere mye itellegg... Følelsen av luftsmerter?

2. to små turbogutter og en spire Forelsket i forumet

Er akkurat som med mensen, luftsmerter og fiser mye :p hehe.. Føler meg skikkelig som en ballong..

3. Nybarnimage Betatt av forumet

Er du gravid? Lurer på om oppblåst/fise mage er et symtom på at jeg kanskje er gravid, men det er isåfall veldig tidlig;-)

4. to små turbogutter og en spire Forelsket i forumet

Litt usikker enda.. Skal teste om ett par dager.. Men pms og gravidtegn kan være like altså.. Men dette må i såfall være kraftig pms for min del..

5. **Ole brummm** Elsker forumet

Ja jeg er oppblåst og promper mye....

6. MammantilL Snartmammatil2

Skikkelig oppblåst og luftsmerter. Noe jeg ikke hadde sist :)

7. Brigdid Forelsket i forumet Januarhula 2014

Veldig oppblåst og litt luft smerter. Er vondt å trekke inn magen så ser ut som jeg langt på vei:)

8. **Ole brummm** Elsker forumet

Bare litt oppblåst om kvelden ;-) heldigvis er folk vant til at jeg er hoven pga endometriosen....

Vedlagte filer:

9. Nybarnimage Betatt av forumet

Bra det ikke bare er meg!;-D hehe

10. **Ole brummm** Elsker forumet

Ser ut som jeg er lengre på vei enn 5 uker :p hehe

11. Lykkeliiten Glad i forumet

Oppblåst mage ja :( ser ikke bra ut, men ingen plager utenom det :)

12. Mammalykke Gift med forumet Januarhula 2014 VIP *Aprilbaby 2018*

oppblåst så det holder...trag i magen i tillegg!

13. **Ole brummm** Elsker forumet

Vi får bare glede oss over at snart vil magene våre vokse og bli vakre ♡

14. kmb Forelsket i forumet

Jeg er veldig oppblåst!! Jeg har mistet 3 ganger og alle gangene har jeg vært like oppblåst fra starten... Jeg har måtte ta i bruk graviditetsbuksene fra svangerskapet med datteren min ganske tidlig de forrige tre gangene, og ser ikke ut til at jeg slipper unna denne gangen heller. Jeg vet det er altfor tidlig med gravidmage, men jeg orker ikke en bukse som strammer i livet... Så de henger til tørk nå, hehe:)

15. **Ole brummm** Elsker forumet

Helt enig med deg at å gå med trange bukser er ubehagelig. ..
    Jeg går i joggebukser om dagen. Men folk er vant til det da jeg blir veldig hoven fra eggløsning til jeg er ferdig med mensen grunnet endometriose.

16. Nybarnimage Betatt av forumet

Håper dette er et tegn på at jeg har bolle i ovnen!;-)

17. arisa Flørter med forumet Januarhula 2014

er også oppblåst men har også gjennomgått en gastric bypass for 2 år siden den forårsaker også gass hehe så vandt med det :p

18. Plexy Gift med forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 Februarlykke 2015

Oh lord Ole Brumm. Det er som å se magen min det der. Oppblåst ja.. Sambo kaller meg for gassfabrikk.. :D fiser og gliser av lykke :p

19. **Ole brummm** Elsker forumet

Bare litt oppblåst ja :p

Del denne siden