Oppblåst ?

Nybarnimage

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Må bare spørre, men dere som sier dere er opp oppblåst, promper dere mye itellegg... Følelsen av luftsmerter?
 
Er akkurat som med mensen, luftsmerter og fiser mye :p hehe.. Føler meg skikkelig som en ballong..
 
Er du gravid? Lurer på om oppblåst/fise mage er et symtom på at jeg kanskje er gravid, men det er isåfall veldig tidlig;-)
 
Veldig oppblåst og litt luft smerter. Er vondt å trekke inn magen så ser ut som jeg langt på vei:)
 
Bare litt oppblåst om kvelden ;-) heldigvis er folk vant til at jeg er hoven pga endometriosen....
 

Vedlegg

  • 1367436048512.jpg
    1367436048512.jpg
    32 KB · Visninger: 45
Jeg er veldig oppblåst!! Jeg har mistet 3 ganger og alle gangene har jeg vært like oppblåst fra starten... Jeg har måtte ta i bruk graviditetsbuksene fra svangerskapet med datteren min ganske tidlig de forrige tre gangene, og ser ikke ut til at jeg slipper unna denne gangen heller. Jeg vet det er altfor tidlig med gravidmage, men jeg orker ikke en bukse som strammer i livet... Så de henger til tørk nå, hehe:)
 
Helt enig med deg at å gå med trange bukser er ubehagelig. ..
Jeg går i joggebukser om dagen. Men folk er vant til det da jeg blir veldig hoven fra eggløsning til jeg er ferdig med mensen grunnet endometriose.
 
Håper dette er et tegn på at jeg har bolle i ovnen!;-)
 
er også oppblåst men har også gjennomgått en gastric bypass for 2 år siden den forårsaker også gass hehe så vandt med det :p
 
Oh lord Ole Brumm. Det er som å se magen min det der. Oppblåst ja.. Sambo kaller meg for gassfabrikk.. :D fiser og gliser av lykke :p
 
Back
Topp