Oppblåst. Ser jo gravid ut!!

Minimoni

Prøver på nr 1
Novemberlykke 2015
Herregud idag har jeg vært så ekstremt oppblåst at til og med samboer stoppa opp og sa; "er det 5 stk inni der eller??" ;) jeg klarer ikke å skjule magen idag, no chance! Flere som opplever det som er i 6. uke?? Vurderer å ta laktulose... noen som gjør det?

Har hatt kulemage siden innsett.... Prøverør, mye tilførte hormoner....

Var fryktelig ille de første ukene, hadde jo større mage enn nå i uke 10. Men så gikk det plutselig over av en eller annen grunn, ikke at jeg klager altså :P

Var fryktelig ille de første ukene, hadde jo større mage enn nå i uke 10. Men så gikk det plutselig over av en eller annen grunn, ikke at jeg klager altså :P
Ja ok, så kanskje det går over da, det er godt å høre ;) Var ikke sånn igår, men idag har det vært skikkelig ille :p godt jeg slipper å dra på jobb for da hadde ikke uniformen passa haha...

Her kommer det og går litt. Enkelte dager veldig flat, mens andre ser det ut som jeg er en del mnd på vei:P

Ja er vel ganske normalt, da er det i hvertfall best med de slappeste buksene hehe ;)

Herregud idag har jeg vært så ekstremt oppblåst at til og med samboer stoppa opp og sa; "er det 5 stk inni der eller??" ;) jeg klarer ikke å skjule magen idag, no chance! Flere som opplever det som er i 6. uke?? Vurderer å ta laktulose... noen som gjør det?

Jeg prøvde det en stund, super viktig å drikke mye vann ved siden av. Ellers får det motsatt effekt. Funket fint med mye vann.

Ja her er magen veldig tydelig synes jeg.
Men føler meg faktisk ikke så oppblåst, men må jo være det.
KJenner livmor, og den kan umulig forårsake så mye mage enda he he.

Ja her er magen veldig tydelig synes jeg.
Men føler meg faktisk ikke så oppblåst, men må jo være det.
KJenner livmor, og den kan umulig forårsake så mye mage enda he he.

Ja føler meg ikke så oppblåst heller, ikke noe mere luft enn vanlig etc. Men må jo være det siden det jo er altfor tidlig å få mage tenker jeg :p

Jeg er også veldig oppblåst, men er litt usikker på om man blir det så lenge dette er min 3. Jeg har også hatt 2 ks tidligere.

Ja den var synlig hehe :) magen kommer vel fortere om man har fått barn før har jeg hørt. Min er litt bedre idag da, men får se hvordan det blir utover dagen :p

Jeg er også veldig oppblåst, men er litt usikker på om man blir det så lenge dette er min 3. Jeg har også hatt 2 ks tidligere.
Min mage er lik som din. Er 7+3 i dag . :) Dette er også min 3 graviditet. Så kan ha noe med det å gjøre :)

Jeg sliter også med å skjule magen. 8+5 i dag... aner ikke hva jeg skal kle på meg. Føler jeg ser ut som en "slask" i alt jeg trer på meg som skjuler bolla! :p ikke har jeg bukser som passer heller! Kan jo ikke akkurat gå rundt i tights og college genser på jobb! :p
Har heller ikke veldig luftig følelse, men det er vel det som gjør det likevel. Er min 2. nå, og merker magen fort får gravid-form!

Back
Topp